poioujh
Aktualno

Nocoj podelitev nagrad Outstanding

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, bo svoj vrhunec doseglo na današnji podelitvi nagrad v ljubljanski Operi.

Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu, je za bralce MM razložil, da je ocenjevanje del v petih kategorijah potekalo na spletni platformi od 26. decembra 2022 do 16. januarja 2023, po končanem ocenjevanju pa se je žirija srečala v živo in izbrala nominirana in zmagovalna dela. Slavnostna podelitev nagrad tako po dveh letih epidemijske odsotnosti nocoj zopet poteka v ljubljanski Operi.

Predsednica letošnje žirije je Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti. Pri ocenjevanju so se ji pridružili še Anita Srac, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Tanja Winterleitner, direktorica marketinga v Telemachu, Denis Potočnik, vodja marketinga v Alpe Panon McDonald's Slovenija, David Fartek, umetniški direktor v agenciji Arnoldvuga, Tomaž Apohal, ustanovitelj, partner in kreativni direktor v agenciji Yootree, in Jure Sotler, umetniški direktor v agenciji Luna \TBWA.

Pretekli dve leti slavila McDonald's in Mercator

Na 11. Outstandingu je slavil McDonald's, saj je prejel kar tri nagrade. S svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju so poleg zmagovalca dogodka najbolj prepričali žirijo še plakati Mercatorja in agencije Herman & partnerji, SNG Maribor in SAMINO studia ter Drogarta ob finančni pomoči Ministrstva za zdravje Republike Slovenije.

Nagrade Outstanding 2020, torej leto poprej, pa so prejeli Slovensko mladinsko gledališče, McDonald's v sodelovanju s Futuro DDB, Pivovarna Laško Union v sodelovanju z Luno TBWA, Mercator v sodelovanju s Herman & partnerji in Nextmedia v sodelovanju z Agencijo 101.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji