hrenovke
Aktualno

Noge ali hrenovke?

Vsako poletje lahko na družbenih omrežjih spremljamo fotografije zagorelih nog, ki »pozirajo« na plaži, bazenu ali kje drugje. Trend so izkoristili pri blagovni znamki hrenovk Oscar Mayer.

Ključnik #hotdogorlegs (torej hot dog ali noge) ima na TikToku skoraj 14 milijonov ogledov, zdaj pa bo marsikdo ob tem ključniku pomislil tudi na blagovno znamko Oscar Mayer. Pri snovanju oglaševalske akcije so se povezali z newyorško agencijo Johannes Leonardo, kjer so pripravili vrsto fotografij, na katerih so noge zamenjali s hrenovkami, ki so jih postavili pred različna zanimiva ozadja.

»Že dolga leta se vsako poletje na družbenih omrežjih pojavljajo noge, ki so sumljivo podobne hrenovkam in zakrivajo sicer slikovite poglede. To poletje pa je Oscar Mayer poskrbel za to, da boste ob takšnih objavah pomislili nanje,« pravi Nathan Frank, kreativni direktor v agenciji Johannes Leonardo. Kelsey Rice, pridružena direktorica za komunikacije pri blagovni znamki Oscar Mayer, dodaja, da so z aktivacijo želeli predvsem zabavati.

hrenovke

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji