pepsi
Aktualno

Nostalgični Pepsi

Pepsi je omejeno izdajo pijač Soda Shop pospremil z remakom glasbene uspešnice iz filma Footloose, ki jo je zapela Chloe Bailey. S tem dela tudi večje korake v svet TikToka.

Pepsi je serijo pijač Soda Shop predstavil lani, navdih zanjo pa je estetika tako imenovanih »soda shopov«, ameriških okrepčevalnic iz sredine prejšnjega stoletja. Lani so jo oglaševali z remakom pesmi You're the One That I Want iz filma Briljantina, letos pa so izbrali Chloe Bailey in pesem Footloose. Kot pravijo, so pesem prilagodili generaciji Z, vanjo pa so vključili tudi nekaj izzivov, ki so trenutno viralni na TikToku. Nekaj trikov sta preizkusila (in delila) tudi Kevin Bacon, igralec iz filma Footloose, in njegova žena Kyra Sedgwick, in verjetno bosta tudi onadva prispevala svoj delež k promociji pijače.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji