Nov dokaz: večje naložbe v oglaševanje prinašajo večji uspeh
Analitična družba Analytic Partners v globalni raziskavi dokazuje, da je 60 odstotkov blagovnih znamk, ki so med zadnjo recesijo povečale naložbe v oglaševanje, opazilo izboljšanje donosnosti naložb.
Kaja Kovič
Pexels
Najnovejše poročilo podjetja Analytic Partners »Kako ohraniti učinkovitost oglaševanja v težkih časih« ponuja nekaj zelo pomenjlivih podatkov za odločevalce v podjetjih, ki želijo ob krizi ali naraščajoči inflaciji zmanjšati naložbe v oglaševanje. Podatki jasno prikazujejo, da zmanjševanje števila zaposlenih ter stroškov za marketing in oglaševanje ob prvem znaku recesije negativno vpliva na učinkovitost in prihodke podjetja.
Blagovne znamke, ki so navkljub recesiji ob pandemiji povečale naložbe v oglaševanje, so zabeležile 17-odstotno povečanje prodaje, medtem ko so tiste, ki so zmanjšale svoje oglaševalske proračune, tvegale 15-odstotno izgubo posla zaradi tekmecev, ki pa so povečali naložbe.
»Najboljši način, da prebrodite morebitno recesijo in po njej ne čutite večjih ekonomskih posledic, je dolgoročno vlaganje v blagovno znamko in odnose s strankami,« je v sporočilu za javnost povzel Mike Menkes, višji podpredsednik pri Analytic Partners. »Kratkoročno razmišljanje osreči vaše delničarje ob naslednjem poročilu o dobičku, vendar spodkopava rast podjetja in resnično vrednost za delničarje tako kratkoročno kot tudi dolgoročno.«