oglasi
Aktualno

Nov dokaz: večje naložbe v oglaševanje prinašajo večji uspeh

Analitična družba Analytic Partners v globalni raziskavi dokazuje, da je 60 odstotkov blagovnih znamk, ki so med zadnjo recesijo povečale naložbe v oglaševanje, opazilo izboljšanje donosnosti naložb.

Najnovejše poročilo podjetja Analytic Partners »Kako ohraniti učinkovitost oglaševanja v težkih časih« ponuja nekaj zelo pomenjlivih podatkov za odločevalce v podjetjih, ki želijo ob krizi ali naraščajoči inflaciji zmanjšati naložbe v oglaševanje. Podatki jasno prikazujejo, da zmanjševanje števila zaposlenih ter stroškov za marketing in oglaševanje ob prvem znaku recesije negativno vpliva na učinkovitost in prihodke podjetja.

Blagovne znamke, ki so navkljub recesiji ob pandemiji povečale naložbe v oglaševanje, so zabeležile 17-odstotno povečanje prodaje, medtem ko so tiste, ki so zmanjšale svoje oglaševalske proračune, tvegale 15-odstotno izgubo posla zaradi tekmecev, ki pa so povečali naložbe.

»Najboljši način, da prebrodite morebitno recesijo in po njej ne čutite večjih ekonomskih posledic, je dolgoročno vlaganje v blagovno znamko in odnose s strankami,« je v sporočilu za javnost povzel Mike Menkes, višji podpredsednik pri Analytic Partners. »Kratkoročno razmišljanje osreči vaše delničarje ob naslednjem poročilu o dobičku, vendar spodkopava rast podjetja in resnično vrednost za delničarje tako kratkoročno kot tudi dolgoročno.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji