Nov domišljijski oglas za Nike s Cristianom Ronaldom
Domišljijsko, igrivo, dinamično in poskočno – tako so novi Nikejev oglas, v katerem nastopajo Cristiano Ronaldo, Kylian Mbappe in Ada Stolsmo Hegerberg, opisali njegovi ustvarjalci.
Kaja Kovič
Produkcijska hiša Builders Club, ki ima sedež v New Yorku in Londonu, je (ponovno) združila moč z eno od največjih športnih blagovnih znamk na svetu in ji pomagala pri novi tržnokomunikacijski akciji za nogometne superge Air Zoom Mercurial, katerih posebnost je dodatno vstavljen zrak v njihove mehke predele. Športni copati so bili sicer v soju žarometov že na Evropskem nogometnem prvenstvu za ženske 2022 in kmalu jih bomo videli tudi na Svetovnem nogometnem prvenstvu FIFA 2022.
Glavni element akcije je kratki film, sestavljen iz videoposnetkov, v katerih je nekaj žive akcije in nekaj računalniško spremenjenih podob. Builders Club je sodeloval tudi pri Nikejevem filmu Behind the Design, v katerem so se poglobili v izdelek in njegovo ustvarjanje.
Prizore francoskega nogometaša Kyliana Mbappeja in norveške nogometašice Ade Stolsmo Hegerberg so posneli v Parizu, scene s slavnim Portugalcem Cristianom Ronaldom pa v Manchestru. Pri snemanjih so se osredotočali na športnike, ki so se simpatično odzivali na igrivo, nenavadno in predvsem domišljijsko vedenje superg, ki so se preoblikovale, napihovale in švigale naokoli. Film želi s smešnimi vložki prikazati pozitivne značilnosti inovativnih superg, ki s svojo tehnologijo Zoom Air omogočajo igralcem nogometa dodatno hitrost, ko jo najbolj potrebujejo, obenem pa blažijo udarce, imajo kakovosten oprijem in so zelo lahki.
Harriet Macdonald, producentka pri Builders Clubu, je komentirala: »Prvič v zgodovini je bil nogometnemu čevlju dodan zrak, zato nas je Nike zadolžil, da običajno komunikacijsko akcijo obrnemo na glavo tako, da dodamo igrivost in poskočnost, kar je v sam delovni proces prineslo mnogo zabave in smeha. Delo s svetovno znanimi nogometaši je bilo zaradi smešnih elementov še toliko bolj razburljivo!«
Vsi trije krajši deli filmčka bodo tako skupaj kot posebej preplavili družbena omrežja in spletne kanale blagovne znamke Nike.