Nov slovenski film 'Igrišča ne damo' z navdihujočo kampanjo
Nov slovenski mladinski film Igrišča ne damo septembra prihaja v kinematografe po Sloveniji, studio Trampolin pa je zanj razvil podobo in kampanjo. Osnova kampanje je ključnik #GibanjeZaGibanje.
Kaja Kovič
Zgodba govori o mladih prijateljih iz Šiške, ki izvedo, da bo gradbeno podjetje podrlo igrišče pod blokom in ga zamenjalo za parkirišče. Otroci se uprejo, povežejo in na koncu zmagajo boj. Film je posnet po resničnih dogodkih in govori o pomenu kakovostnega odraščanja, gibanja, skrbi za naravo, prijateljstvu, povezovanju; o vsemu, kar današnji mladini manjka. Film »Igrišča ne damo« že zdaj uvrščajo na prestižne evropske filmske festivale.
#GibanjeZaGibanje
Studio Trampolin je za film razvil podobo in kampanjo, katere osnova je ključnik #GibanjeZaGibanje. »Z Nipketom smo napisali pesem »Igrišča ne damo«, ki se že vrti po radijskih postajah. Pomembnejši del akcije pa je javen poziv, naj ljudje prijavijo svoja igrišča, 'ki jih ne dajo', in dopišejo, zakaj 'jih ne dajo'. Že do sedaj smo dobili številne prijave iz cele Slovenije, pri tem pa smo izbrali sedem igrišč, ki bodo nastopila v videospotu za Nipkejev komad. Posneli ga bomo v dveh snemalnih dneh,m 3. in 4. avgusta 2024. Pesem je prav tako umeščena v film kot soundtrack,« je za MM dejal Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor studia Trampolin.
»Sledi kampanja na zunanjih oglasnih površinah, medijske aktivnosti, sodelovanja s psihologi in še več drugih zanimivosti. V projekt smo vključili košarkarja, komentatorja in nekdanjega poslanca Petra Vilfan. Pred premierami pa bomo v večjih mestih organizirali tudi skejterske dogodke,« zaključi.