k,
Aktualno

Nov trend: Coca-Cola z Rosalío, McDonald's s Cardie B in Offsetom

Največja živilska imena se vse pogosteje povezujejo s slavnimi ljudmi, s katerimi ustvarjajo posebne izdelke v omejenih serijah. Ta teden sta tovrstno sodelovanje najavila Coca-Cola in McDonald's.

Coca-Cola v svoji najnovejši časovno omejeni ponudbi predstavlja kokakolo brez sladkorja, ki so jo poimenovali Coca-Cola Move. Pri ustvarjanju nove serije pijač je podjetju pomagala pevka Rosalía.

Ta je zelo priljubljena predvsem med mladimi in špansko govorečimi, opazili pa so jo tudi glasbeni kritiki, ki so jo že večkrat nagradili z grammyji in drugimi glasbenimi nagradami (skupaj 58 nagrad). Pijača bo na voljo le v ZDA in Kanadi od 20. februarja dalje.

m

Nova pijača, nova pesem, nov videospot

Coca-Cola in Rosalía izvirnega okusa pijače nista spreminjali, preoblikovali so le etiketo kokakole brez sladkorja. Oana Vlad, višja direktorica globalne strategije podjetja, je za medije izjavila, da želijo v podjetju z različnimi sodelovanji poudariti pomen prepoznavne pijače in pritegniti mlajše potrošnike.

Rosalía je ob uvedbi nove pijače na prodajnih policah izdala novo pesem in videospot. Na embalaži Coca-Cole Move se nahaja QR-koda, ki uporabnikom omogoča dostop do posebnih vsebin iz zakulisja Rosalíinega ustvarjanja pesmi, videospota in celotnega poteka ustvarjanja nove pijače.

Zakonski par Cardie B in Offset si delita meni

Podobno zamisel so dobili tudi pri verigi z restavracijami hitre prehrane McDonald's. Ta je vzpostavil nov projekt, to je prvi »dvojni obrok«, namenjen parom, ki skupaj obiščejo McDonald's. K sodelovanju so povabili enega od bolj priljubljenih in kontraverznih poročenih parov na ameriški glasbeni sceni, hip-hop pevko Cardie B in raperja Offseta.

Prvi tovrsten meni in tržnokomunikacijsko akcijo so predstavili na dan ljubezni, 14. februarja. V akcijo so vključili televizijski oglas, ki je bil premierno prikazan na televiziji, ki je prenašala Super Bowl tik pred začetkom spektakla.

McDonald's se bo v sklopu akcije povezal z aplikacijami za zmenke, kot so Tinder, BLK in Chispa, ter nadgradil lastno aplikacijo z igro »resnica ali izziv«. Poleg tega so na Times Squareu zakupili največji oglasni digitalni zaslon, na katerem bodo prikazovali poljube parov, ki bodo sodelovali v najrazličnejših aktivacijah. »Zaljubljeni« meni je sestavljen iz cheeseburgerja, BBQ-omake in velike kokakole zanjo, njemu pa so namenjeni burger Quarter Pounder z dodatnim sirom in velika gazirana pijača pomarančnega okusa. V meniju pa manjka niti hrana za deljenje, to sta velik krompirček in jabolčna pita.

l

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji