a
Aktualno

Nova podoba Zlatega bobna: morje, sonce in jadranski cvet

Letošnji mednarodni festival kreativnosti Zlati boben se vrača domov v Portorož, potekal bo med 9. in 10. oktobrom v Grand hotelu Bernardin.

»Zlati boben je kreativni industriji poznan kot najbolj prijazen, a po drugi strani, z vidika tekme, absolutno nepristranski festival, ki dejansko nagradi le najboljše. Festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se osredotoča na kreativnost, sodelovanje in predvsem spoštovanje do strokovnjakov in agencij kot tudi naročnikov tako v naši panogi kot širše. In ker je bila želja 'Bobnarjev', da se festival vrne k svojim koreninam v Bernardin, tako zelo močna, smo željo uresničili in se bomo zato 9. in 10.  oktobra srečali v Portorožu. Proslavili bomo najboljše ideje, dela, posameznike in time ter agencije v regiji,« je dejala Mojca Briščik, predsednica festivala Zlati boben.

Nova vizualna podoba

Vizualna podoba je sestavljena iz naravnih elementov, ki obkrožajo dogodek: morje, sonce in jadranski cvet. »Ti preprosti, a pomembni mikroelementi so ključni pri iskanju ravnovesja med preteklostjo in sedanjostjo ter ustvarjajo svojevrsten preblisk v prihodnost,« razloži Marko Klemen, umetniški direktor na DROM agency, ki festivalsko podobo soustvarja že četrto zaporedno leto. »V podobi sta poudarjeni dve osnovni barvi, ki nas spominjata na poletje; rumena simbolno predstavlja sonce in svežo kreativnost, modra pa festival povezuje s (pri)morjem. Tipografija ima malo grafičnih elementov z razlogom, saj nismo želeli odvrniti pozornosti od glavnega sporočila – pomena kreativnosti in njene vloge pri soustvarjanju sveta.«

kjn

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji