Nova praznična oblačila Radenske, ustvarjena iz src uporabnikov
Radenska je v okviru inovativnega programa »Designed by People« svojim uporabnikom ponudila možnost, da postanejo del njene kreativne ekipe in spoznajo procese oblikovanja, komuniciranja in znamčenja.
V sodelovanju s kreativnim centrom Sonda so pri Radenski izbrali ekipo, ki je od pomladi delala in se razvijala pod vodstvom strokovnjakov, da bi se izkazala s končnim izdelkom – kreativnim konceptom zimske podobe Radenske, ki je že na voljo na prodajnih policah v Sloveniji in na Hrvaškem.
Pogoj ni bilo predznanje, ampak odprtost za učenje
Na natečaj so se odzvali številni posamezniki iz Slovenije in Hrvaške, različnih starosti in izkušenj, vse pa je povezovala želja po pridobivanju novih kompetenc.
»Za prijavo ni bilo potrebno predznanje, temveč predvsem odprtost za učenje in spoznavanje kreativnih procesov, kar je bilo ključno pri izbiri šestih kandidatov, med katerimi so bili Nataša Kozlica, Danko Lazić, Ivona Vilušić, Brigita Kukovec, Janja Junež in Ivana Kalc,« so povedali pri Radenski.
Številne posameznike je k sodelovanju pritegnil status blagovne znamke
»Med tistimi, ki jih je za sodelovanje prepričal Radenskin ikoničen status, je tudi 26-letna grafična oblikovalka Janja Junež iz Gorenjske,« pravijo snovalci akcije.
Janja Junež, je ob tem povedala, da se je z Radensko pravzaprav rodila in odraščala. »Skozi projekt sem pridobila nova znanja o načinu vodenja kreativnega procesa. Zanimivo mi je bilo, kako je Sondina ekipa naše ideje usmerila v pravo smer, da smo skupaj ustvarili izdelek, na katerega sem zelo ponosna,« je razložila.