z
Aktualno

Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov.

Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike. Ta pristop povečuje doseg in učinkovitost oglaševalskih akcij. Z algoritmi za iskanje podobnih profilov uporabnikov rešitev iPROM Advertorial z nativnimi oglasi razširi doseg oglasnega članka, ki tako doseže širši krog potencialno zainteresiranih uporabnikov.

»iPROM Advertorial predstavlja optimalno rešitev za oglaševalce, ki želijo razširiti doseg lastnih vsebin in izboljšati učinkovitost zakupa oglasnih besedil, pri čemer izkorišča moč prvoosebnih podatkov. Besedila tako dosežejo pravo ciljno občinstvo, ko je to dovzetno za njih,« poudarja Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji