z
Aktualno

Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov.

Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike. Ta pristop povečuje doseg in učinkovitost oglaševalskih akcij. Z algoritmi za iskanje podobnih profilov uporabnikov rešitev iPROM Advertorial z nativnimi oglasi razširi doseg oglasnega članka, ki tako doseže širši krog potencialno zainteresiranih uporabnikov.

»iPROM Advertorial predstavlja optimalno rešitev za oglaševalce, ki želijo razširiti doseg lastnih vsebin in izboljšati učinkovitost zakupa oglasnih besedil, pri čemer izkorišča moč prvoosebnih podatkov. Besedila tako dosežejo pravo ciljno občinstvo, ko je to dovzetno za njih,« poudarja Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji