z
Aktualno

Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov.

Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike. Ta pristop povečuje doseg in učinkovitost oglaševalskih akcij. Z algoritmi za iskanje podobnih profilov uporabnikov rešitev iPROM Advertorial z nativnimi oglasi razširi doseg oglasnega članka, ki tako doseže širši krog potencialno zainteresiranih uporabnikov.

»iPROM Advertorial predstavlja optimalno rešitev za oglaševalce, ki želijo razširiti doseg lastnih vsebin in izboljšati učinkovitost zakupa oglasnih besedil, pri čemer izkorišča moč prvoosebnih podatkov. Besedila tako dosežejo pravo ciljno občinstvo, ko je to dovzetno za njih,« poudarja Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji