toni, marjan
Aktualno

Novak razširil lovke še v Rovinj

Znani medijsko-dogodkovni mogotec Marjan Novak je po uspešnem prevzemu vseh marketinških dogodkov v regiji v svoj konglomerat končno umestil še oba neodvisna rovinjska festivala Dani komunikacija in Weekend Media Festival.

Kljub upiranju hrvaške stanovske organizacije agencij, medijev in oglaševalcev HURA ter rovinjskega hospitality velikana Maistra je Marjan Novak le prevzel festivalska dogodka. Govori se, da Novaku ta podvig ni bil potreben, da pa naj bi vztrajal, ker mu življenjsko radost daje surova riba v stari ribiški restavraciji Da Gannino. Njihova hišna zrela malvazija naj bi Novaka celo mladila ob vsakem požirku. Novak je ob prevzemu in trdoživih pogajanjih dobil tudi parking za svojo edinstveno Dacio na rivi pred hotelom Adriatik ter apartma v Grand Hotelu Park z največjo zbirko vinilskih plošč na področju bivše Jugoslavije. Med njimi naj bi bili celo primerki, ki naj bi mu jih osebno podaril David Bowie. Stari Rovinjčani še pomnijo, da je nekoč na zvoniku cerkve Sv. Lovrenca že stal Novakov kip in kazal v smeri festivalskega prizorišča. Ponovno dokaz, da se zgodovina ponavlja.

Toni in Marjan

Na fotografiji sta Marjan Novak in njegov osebni svetovalec princ Anton Von Tomasek in izjemen poznavalec lokalne vinarske, kulinarične in oljarske scene, ki – kot se govori – skrbi za bogatenje Novakove neprecenljive zasebne zbirke hedonizma pred hotelom Adriatik s svojima neprecenljivima voziloma.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji