koletic
Aktualno

Nove smeri, novi izzivi

Jutri se v Beogradu začenja mednarodna konferenca PRO PR, ki povezuje svetovno znane strokovnjake za odnose z javnostmi. Na njej bo sodelovala tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.

Vodila bo okroglo mizo z naslovom Znamke in odnosi z javnostmi, v kateri bo s sogovorniki spregovorila o odnosu med marketingom in odnosi z javnostmi ter gradnji ugleda blagovnih znamk v informacijsko vse bolj nasičenem medijskem okolju.

Na konferenci se bo sicer zbralo 220 udeležencev, med njimi 36 strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi, predstavniki medijev in vsi, ki se ukvarjajo z novimi tehnologijami. Na dogodku bodo posebno pozornost namenili vprašanjem, kako učinkovito komunicirati s podatki, kako ustvariti sprejemljivo in prepričljivo zgodbo ter kako blagovne znamke vidijo sebe v luči orodij odnosov z javnostmi v različnih okoljih. »To je še posebej pomembno v današnjem času, ko so pričakovanja javnosti do transparentnosti in odgovornosti podjetij višja kot kdaj koli prej,« pravi Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora.

Poleg tega bodo razpravljali tudi o ekološkem, družbenem in korporativnem upravljanju, znanim pod kratico ESG, spregovorili o izzivih, ki jih v medijski svet in odnose z javnostmi prinaša sodobna tehnologija, podelili pa bodo tudi priznanja PRO PR Globe Awards.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji