Nove smeri, novi izzivi
Jutri se v Beogradu začenja mednarodna konferenca PRO PR, ki povezuje svetovno znane strokovnjake za odnose z javnostmi. Na njej bo sodelovala tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.
Vodila bo okroglo mizo z naslovom Znamke in odnosi z javnostmi, v kateri bo s sogovorniki spregovorila o odnosu med marketingom in odnosi z javnostmi ter gradnji ugleda blagovnih znamk v informacijsko vse bolj nasičenem medijskem okolju.
Na konferenci se bo sicer zbralo 220 udeležencev, med njimi 36 strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi, predstavniki medijev in vsi, ki se ukvarjajo z novimi tehnologijami. Na dogodku bodo posebno pozornost namenili vprašanjem, kako učinkovito komunicirati s podatki, kako ustvariti sprejemljivo in prepričljivo zgodbo ter kako blagovne znamke vidijo sebe v luči orodij odnosov z javnostmi v različnih okoljih. »To je še posebej pomembno v današnjem času, ko so pričakovanja javnosti do transparentnosti in odgovornosti podjetij višja kot kdaj koli prej,« pravi Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora.
Poleg tega bodo razpravljali tudi o ekološkem, družbenem in korporativnem upravljanju, znanim pod kratico ESG, spregovorili o izzivih, ki jih v medijski svet in odnose z javnostmi prinaša sodobna tehnologija, podelili pa bodo tudi priznanja PRO PR Globe Awards.