Novi MM: Digitalka leta
Na naslovnici 497. številke Marketing magazina je Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju.
Kristina Gregorc ima pri svojih zgolj 27-ih letih za seboj že zavidljivo karierno pot. A ta ni plod naključij, temveč izjemne odločnosti, predanosti in strasti, ki jih mlada direktorica prav izžareva, o čemer smo se lahko prepričali tudi v pogovoru za MM. Z naj digitalko leta – naziv so ji podelili na septembrskem tekmovanju za digitalne presežke WEBSI – smo se posvetili njenemu pogledu na digitalni, predvsem pa poslovni svet, zanimalo pa nas je tudi, kako v Mercatorju, kjer je začela delati pred skoraj sedmimi leti, združuje raznolika področja, za katera je odgovorna.
»Menim, da leta pravzaprav niso pomembna. Prevečkrat na vse gledamo skozi prizmo let – tako pri mlajših kot starejših – in potem si že na podlagi tega ustvarimo mnenje o človeku, kar se mi ne zdi niti najmanj pošteno. Seveda sem v svoji karieri naletela tudi na ovire, ki pa največkrat niso bile povezane z mnenjem ljudi, v večji meri so bile tehnične ali poslovne,« pripoveduje Kristina Gregorc.
Na letošnjem Zlatem bobnu, ki smo se mu tudi tokrat podrobno posvetili, je bila najuspešnejša slovenska agencija Aritmija iz Maribora, ki je osvojila bronasti boben za samosvojo in živahno etiketo vina Fazan vinske hiše Doppler. Pogovarjali smo se z Goranom Radinovićem, ustanoviteljem ter kreativnim in umetniškim direktorjem Aritmije, ki pravi, da so se jim z nagradami, ki so jih osvojili v letošnjem letu, začela odpirati vrata tudi pri drugih in ne le lokalnih naročnikih. Nagrade so tematika, ki se ji v kolumni posveti tudi vedno pronicljivi Drago Mlakar in pomete z lažno skromnostjo, ki jih pogosto spremlja.
Vedno novi izzivi se postavljajo tudi pred vse, ki se ukvarjajo z odnosi z javnostmi, kar smo lahko ugotavljali na prvem Dnevu PR v organizaciji Marketing magazina. Ti moraj obiti pravi »multipraktiki«, saj še zdaleč ne zadostuje več, da obvladajo osnovne veščine poklica, temveč bi morali biti vsaj še dobri menedžerji in psihologi.
To je seveda le nekaj izbranih tem iz več kot 100-stranskega MM-a, ki ga tokrat spremlja še revija za življenjski slog in marketing SaMMozavestno. Ta ponovno prinaša navdihujoče zgodbe o slovenskih blagovnih znamkah in izjemnih posameznikih, ki jih snujejo in dokazujejo, kako kreativni in inovativni smo Slovenci. Izkoristite prihajajoči oddih in se poglobite vanje!