Novi MM: Generali, drzni izzivalec na zavarovalniškem trgu
Na naslovnici poletne, 493./494. številke Marketing magazina je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v zavarovalnici Generali.
Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš spopadla v svoji karieri, je bilo združevanje dveh zavarovalnic, Adriatic Slovenice in Generalija. Njihova komunikacijska prizadevanja je opazila tudi stroka, saj je bil projekt večkrat nagrajen. Kot nam je zaupala Almaševa, ki je sicer že skoraj dve desetletji del Generalija, njegov oddelek za marketing in odnose z javnostmi pa vodi zadnjih pet let, jo pri delu vodijo štiri glavne vrednote – po vzoru 4 marketinških P-jev. To so poštenost, pozitivna naravnanost, prebojnost in pristnost. »Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo drugačna. To potrjujejo tudi novi sodelavci, ki se nam pridružijo v Generaliju,« meni sogovornica
V uredništvu MM-a smo se v maju in juniju udeležili številnih dogodkov. Poročamo s Slovenske marketinške konference, regijske konference za odnose zjavnostmi PRO PR, konference SPORTO in Slovenskega oglaševalskega festivala, podali pa smo se tudi na Azurno obalo na festival Cannes Lions, kjer smo na lastni koži občutili, kako se v oglaševalsko industrijo vrača optimizem. Skorajda nihče ni več omenjal zloglasne beseda na c (oziroma k), pogledi nastopajočih in udeležencev so bili usmerjeni izključno v prihodnost.
Objavljamo tudi rezultate o poslovanju agencij, in naložbah v digitalno oglaševanje AdEx 2021 in pišemo o spremembah vedenja uporabnikov na spletu, produkcijski hiši Bright, Aloma Company oziroma prvi slovenski oglaševalski agenciji (delovali so v divjih dvajsetih!) in podatkovno vodenimi kampanjami z vplivneži.