bla
Aktualno

Novi MM: Skrb za stroko na prvem mestu

V glavnem intervjuju 489. številke Marketing magazina smo se pogovarjali z Urbanom Korenjakom, direktorjem trženja v Europlakatu in predsednikom upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice.

Urban Korenjak je januarja 2022 prevzel vodenje upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), še pred tem pa so mu člani SOZ ponovno zaupali vlogo predsednika Slovenskega združenja medijev (SZM), ki deluje pod okriljem zbornice. Ob tej priložnosti smo se z njim pogovarjali o stanju na področju medijev v Sloveniji, kjer kot največji izziv izpostavlja spreje manje sodobne medijske zakonodaje, se dotaknili nadaljnjega delovanja zbornice in se posvetili tudi zunanjemu oglaševanju, ki z digitalizacijo dobiva nove razsežnosti.

»Res je, da smo člani združenja konkurenčna podjetja, ki med seboj tekmujemo za oglaševalska sredstva. Toda druži nas skupno poslanstvo, in to je, da bi bili mediji v Sloveniji neodvisni, samostojni in verodostojni. Ker zasledujemo iste vrednote in si prizadevamo zaiste cilje, smo tudi močnejši. In če smo močnejši, lahko lažje vplivamo tudi na zakonodajo, kar je naša največja želja,« je prepričan Urban Korenjak.

V aktualni številki si lahko preberete, kako se spletni trgovci lotevajo problematike spletnih vračil, ki jih je zaradi preprostosti vse več, s tem pa je tudi njihov vpliv na okolje čedalje večji. Pišemo tudi o orodju, aplikaciji Good on You, s katero lahko preverite, kako trajnostna je vaša priljubljena blagovna znamka. Pogovarjali smo se še z Ano Lukner Roljić, ustanoviteljico Anine zvezdice, ki je svoj koncept Truhoma popeljala še navišjo, tehnološko raven, saj bo zagotavljala popolno transparentnost donacij pridruženih dobrodelnih organizacij.

Posvetili smo se še eni tematiki, ki je družbeno odgovorne znamke ne smejo prezreti, in sicer raznolikosti in vključevalnosti. Tudi slovenska podjetja ju že vključujejo v svoje strategije, saj se zavedajo, da ne le, da s tem izkazujejo svojo korporativno družbeno odgovornost, temveč tudi, da vključevanje raznolikih skupin ljudi lahko vodi k boljšim poslovnim rezultatom, kot kažejo številne raziskave.

bla

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji