Novi MM: Zaljubljen v oglaševanje
Z naslovnice 495. številke Marketing magazina vas pozdravlja Luka Bajs, eden od najopaznejših kreativcev mlajše generacije v Sloveniji, ki smo ga pri MM-u že trikrat imenovali za kreativnega direktorja leta.
Luka Bajs je na letošnjem SOF-u večkrat stal na zmagovalnem odru, saj je agencija SHIFT pod njegovim kreativnim vodstvom pobrala kopico nagrad in postala ponosna naslednica velikega lesenega propelerja, ki bo do naslednjega festivala (morda pa še dlje) krasil agencijske prostore. Z mladim kreativcem, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne spremembe v svet oglaševanja, kot najraje opisuje svoje delo, smo se pogovarjali o njegovi dosedanji karieri in se dotaknili tudi stanja v slovenski oglaševalski industriji. »V oglaševanju postaneš malce obseden z multitaskingom, v bistvu postaneš skorajdaodvisen od večopravilnosti. Eno od največjih prednosti mojega dela vidim prav v tem, dalahkozačneš delati en projekt in ga pripelješ do določene točke, pa se lotiš drugega intretjega, nato se vrneš k prvemu, nadaljuješ s tretjim in tako naprej,« o raznolikosti dela vagenciji pravi Luka Bajs.
Z novimi, še bolj fleksibilnimi oblikami dela se je pozornost ponovno usmerila k digitalnim nomadom, ki svoje delo na daljavo združujejo z raziskovanjem običajno eksotičnih lokacij.Pogovarjali smo se z nekaj Slovenci, ki so nam razkrili prednosti pa tudi pasti digitalnega nomadstva. Tujina je od nekdaj mamljivo zvenela tudi za Mattea Mozetiča, ki pri multinacionalki Unilever v Rotterdamu upravlja blagovno znamko sladoledov Magnum. Njegova poslovna pot je prav tako občudovanja vredna. Če si želite še malce eksotike, pa si preberite intervju z egiptovsko oblikovalko Ghado Wali, ki kljub mladosti velja za eno od najvplivnejših žensk v Egiptu. V živo pa jo boste lahko spoznali na septembrskem Zlatem bobnu v Rovinju. Zanimiv je tudi pogled režiserja Petra Bratuše na promocijsko umeščanje izdelkov v slovenske filme, o čemer govori na primeru drugega dela mladinskega filma Gajin svet, ki septembra prihaja v kinematografe.
V novem MM-u smo pod drobnogled vzeli tudi dogodke (v) prihodnosti, celostne znamke, ki dihajo s trajnostnim načinom življenja, preverili, ali so visoke petke pri ženskah še zaželene ali pa jih je že povsem nadomestila udobna športna obutev, preučili, kakšni oglasi so najprimernejši za umestitev v podkaste, in se poklonili gasilcem, pri čemer smo se vprašali, kako dobri komunikatorji so. Se bereMMo!