heureka
Aktualno

Novi vodja marketinga blagovne znamke v skupini Heureka

Marketinški strokovnjak Jiří Struk je prevzel vodenja oddelka za marketing blagovne znamke v skupini Heureka, ki upravlja portale za primerjavo cen v devetih državah Srednje in Vzhodne Evrope, vključno s Ceneje.si.

Jiří Struk je zadnja štiri leta vodil trženje mednarodnih blagovnih znamk v Vzhodni Evropi za multinacionalko PepsiCo, v novi vlogi vodje marketinga blagovne znamke (t. i. brand marketinga) pa bo odgovoren za nadaljevanje poenotenja in krepitve blagovne znamke Heureka Group kot vodilne na evropskem trgu. »Bolj intenzivno mednarodno sodelovanje in sinhronizacija dejavnosti za doseganje sinergije v skupini bo ena od mojih prvih nalog pri Heureki. Krepitev našega položaja v regiji bomo dosegli z odmikom od posameznih spletnih mest za primerjavo cen k enotni tržni platformi,« je povedal ob prihodu na Heureko.

Novost: poenotenje v eno vizualno identiteto

Velik izziv za skupino Heureka predstavlja poenotenje vseh njihovih blagovnih znamk v eno vizualno identiteto, poleg komunikacije s končnimi kupci (B2C) pa bodo aktivneje vzpostavljali tudi povezovalne aktivnosti do medorganizacijskih partnerjev (B2B). »Naše poslovanje je na več ravneh mednarodno, na primer pod blagovno znamko Heureka Insights partnerjem ponujamo podatkovna poročila iz celotne regije ali posameznih držav. Prav tako jim ponujamo zelo pestre možnosti sodelovanja,« razloži Struk.

Pred PepsiCo je Struk delal za podjetji Maxxium in Sony, v PepsiCo pa je bil odgovoren za trženje mednarodnih blagovnih znamk v kar 35-ih državah po Evropi, kar pomeni, da je vešč usklajevanja aktivnosti blagovnih znamk znotraj različnih držav in ekip. »Segment spletne trgovine se neverjetno hitro spreminja in celoten trg se skoraj takoj odzove na aktualne dogodke. Zelo se veselim dela v takšnem okolju, kar bo zame nova izkušnja,« je še dodal.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji