m
Aktualno

Novoletna darila agencij: Luna \TBWA, Herman & partnerji, AV studio in Idealia

Vsako leto ob tem času smo radovedni, kakšna zanimiva in kreativna poslovno-novoletna darila so pripravili v agencijah. Pa poglejmo ...

»Nismo pozabili na poplave; še vedno lahko pomagamo«

Na Luni \TBWA verjamejo, da je oglaševanje del družbe in brez nje ne more obstajati. Zato so se letos odločili, da predvideni proračun za darila namenijo tistim, ki jim letošnje poplave niso prizanesle in s tem prispevajo k obnavljanju družbenega tkiva. »Kljub temu pa bomo nekaj malega podarili tudi našim poslovnim partnerjem, a tudi ta darila bodo s posebnim pomenom. Povezali smo se namreč z vinarno Koželj in odkupili steklenice vina, ki so jih poškodovale poplave in jih zaradi uničenih etiket ne morejo več prodajati. Poškodovane steklenice bodo tako služile kot opomnik, da nas vsaka izkušnja zaznamuje, a ne spremeni našega bistva, ki tako kot vino s časom postaja vedno boljše,« je o inovativni ideji agencije Luni \TBWA povedal Martin Stariha, direktor naročnikov.

mm

Namesto poslovnih daril izbrali dobrodelnost

V letošnji december je agencija Herman & partnerji vstopila skupaj z ZPM Moste – Polje s praznično kampanjo, ki s prispodobo praznega darila predstavlja realnost otrok, skrito za štirimi stenami. S kampanjo želijo spodbuditi k pomoči otrokom in družinam v stiski, ki je v prazničnem decembru še toliko večja. Melita Joželj Nose, partnerica v agenciji, je ob tem razložila: »Namesto poslovnih daril letošnje praznike delimo toplino in pomoč med tiste, ki jo resnično potrebujejo. Ni nam vseeno, da so prazniki za nekatere res prazni, zato smo Hermanovega Božička poslali, da jih napolni s srečo, veseljem ... in darili. Vsa praznična sredstva smo namenili ZPM Moste – Polje in projektu Veriga dobrih ljudi za obdarovanje otrok in družin v stiski.«

m

Prazniki kot sladka razvada

Dunja Bibianko Marovt, direktorica projektov v AV studiu, je bralce MM-a navdihnila z mislijo, naj v prazničnem času uživajo v sladkih razvadah in da naj se zdi, da življenje pravzaprav je potica. »Novo leto pa zaznamujejo novoletne zaobljube polne odrekanj. Ker v AV studiu verjamemo, da lahko uživamo v čisto vsakem dnevu, smo z novoletnim voščilom omogočili, da zaobljube prelomimo brez grenkega priokusa in uživamo v omamni sladkosti prestižne čokolade Lucifer.«

m

»Podpiramo slovenske ustvarjalce«

Kot vsako leto so v agenciji Idealia tudi tokrat pripravili pakete izdelkov slovenskih ustvarjalcev. »Pripravila jih je podjetnica in slaščičarka Irenca Erminio Rovanšek, ki ustvarja v svoji slaščičarni Konna na Kozini. Irenca je za nas pripravila različne okuse izjemno kreativnih sladkih namazov, zraven pa smo dodali dve slaščici in liofilizirano sadje. Veseli smo, da lahko na takšen način podpremo – in promoviramo – slovenske podjetnike,« je za MM povedala Katarina Štular, direktorica agencije.

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji