z
Aktualno

Novoletna darila agencij: Paideia, Red Orbit, ENKI in Optiweb

V drugem delu serije člankov o novoletnih poslovnih darilih predstavljamo, kaj letos podarjajo v agencijah Paideia, Red Orbit, ENKI in Optiweb.

Za obogatitev službenih kosil

Mojca Majhen iz agencije Paideia je za MM dejala, da so pri izbiri darila izhajali iz prazničnega duha in v želji, da kolektiv obogati kosila v pisarni. »Zato smo v paket dali slovenske proizvode, kot so dimljeno oljčno olje, dimljena sol in sadni kruh, ki smo jih oblekli v naša sporočila.«

z

Mirno in barvito

Staša Tunja, vodja marketinga v digitalni agenciji Red Orbit, je razložila, da za letošnje praznike niso želeli podariti le darila, temveč platno za sprostitev, navdih in veselje: »Inovativno smo združili umetnost, ustvarjalnost in tehnologijo z UI-generirano mandalo, ki je edinstveno prilagojena, da odraža dinamično naravo našega podjetja, in barvice v barvah prenovljenega CGP znamke Red Orbit. Posebej pripravljen božični zeliščni čaj bo prinesel malo miru in veliko veselja. Dišeča sveča v obliki smreke pa doda pridih očarljivosti vsakemu prostoru.«

z

Eliksirji kreativne energije za 2024

V agencij ENKI se po besedah direktorice Tjaše Lenardič vsako leto trudijo, da za partnerje pripravijo čim bolj posebna in pripovedna darila, ki so hkrati uporabna in povezana z njihovimi vrednotami. »Letos smo tako prišli do ideje, da jim podarimo nekaj, kar pogosto potrebujemo vsi, ki se ves čas trudimo biti še boljši. Darilo smo poimenovali Eliksirji kreativne energije.« Gre za tri pripravke napitkov v prahu, ki povečajo energijsko moč in pomagajo pri ustvarjalnosti ter učinkovitem doseganju ciljev. »To so pink latte roza barve in z rdečo peso za srčno lotevanje novih projektov in izzivov; matcha latte zelene barve za boost energije in fokusa pri ustvarjalnosti ter golden latte rumene barve s kurkumo in ingverjem, ki poskrbi za strast in vrhunsko pripravljenost. Ob napitkih prejmejo še zloženko, ki jih vodi skozi proces uživanja eliksirjev in njihove učinke,« razloži.

m

Personalizirana 'error 404' ideja

»Letos smo našim partnerjem želeli podariti nekaj unikatnega in predvsem kreativnega, kar ne bo pristalo v kotu z drugimi darili, ampak bo tudi priložnost, da z njimi razveselijo svoje potencialne kupce. V tem je tudi malo simbolike, saj je bilo letošnje leto polno prav za vse izzivov in poti, ki morda niso peljale v želeno smer, pa se je potem na koncu vse dobro izteklo. Uporabniška izkušnja spletne strani je (v našem poslu) ključnega pomena, a včasih se zgodi, da naletimo na '404 error'. To smo videli kot idealno priložnost, da obiskovalca spletne strani na zabaven način povabimo, naj nadaljuje brskanje, pa čeprav je malo zašel,« o novoletni zamisli pripoveduje Sabina Bevc, vodja marketinga v spletni agenciji Optiweb. Njihovi partnerji so tako letos prejeli personalizirano idejo za 404 stran, ki sovpada z njihovim podjetjem in celostno komunikacijo.

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji