Novoletna darila agencij: Shift, Publicis Groupe Slovenia, Aritmija, New Moment, Lin&Nil in Yootree Creative
Za kakšna novoletna poslovna darila so se odločili letos, smo se tokrat pozanimali pri agencijah Shift, Publicis Groupe Slovenia, Aritmija, New Moment, Lin&Nil in Yootree Creative.
Kaja Kovič
»Ko partnerji urgentno potrebujejo pomoč, smo tu zanje«
Luka Bajs, kreativni direktor pri agenciji Shift, je za MM opisal njihovo domiselno darilo poslovnim partnerjem: »Leto 2024 zna biti nepredvidljivo, zato smo letos pripravili darilo, ki pomaga prejemnikom v trenutkih, ko urgentno potrebujejo pomoč. S tem, ko v sili razbijejo steklo na škatlici, lahko pridejo do vizitke s številko, na kateri smo jim na voljo 24 ur na dan. Vključili pa smo tudi napitek, ki za prvo silo pomiri živce.«
S knjigo širijo horizonte zunaj poslovnega življenja
V Publicis Groupe Slovenia novoletno darilo za partnerje povezujejo z dejstvom, da (pre)pogosto gledamo v zaslone in drsimo po tipkovnici, zato so se odločili, da tudi tokrat podarijo »kompakten papir, oplemeniten z dišečo tiskarsko barvo po klasični Gutenbergovi metodi, lektorirano in urednikovano, brez fejkanja, ter lepo objeto v platnice z grafično oblikovano naslovnico.«
Toni Tomašek, direktor agencije, je komentiral: »Darilo ni namenjeno posameznikom, ampak vsako leto prispevamo v strokovno interno knjižnico naših naročnikov. Kot rečeno, knjige niso le strokovne, ampak tudi zmeraj pomenljive, saj širijo horizonte tudi izven poslovnega življenja.« Letos je to knjiga Atomske navade, ki govori o drobnih spremembah, ki jih lahko enostavno izpeljemo, če se tako odločimo – za tiste večje se namreč zmeraj najdejo razlogi, zakaj niso izvedljive – in s tem že vplivamo na spremembe, na napredek, na bolje.
Namestiti se v naslonjač in enostavno uživati v trenutku
»Vse premalokrat si vzamemo čas, da zadihamo, se sprostimo ali preprosto uživamo. Ob zaključku napornega leta v majhni škatlici prijateljem in naročnikom Aritmije poklanjamo nekaj resnično pomembnega: trenutek, da se za nekaj minut udobno namestijo v naslonjač (četudi je to pisarniški naslonjač) in se prepustijo kratkemu užitku. Vsebina seveda za zdaj ostaja še skrivnost.« Goran Radinović, kreativni direktor v agenciji Aritmija, je za bralce MM- razkril le to, da darilo vključuje tudi majhno voščilnico z velikimi željami, skrbno izbranimi za vsakega posameznika.
Zakaj ne bi v letu 2024 lovili dinozavrov?
Direktor agencije New Moment Boštjan Prijanovič je dejal, da letos partnerje pomenljivo vabijo na lov na dinozavre in nepozabne, odbite trenutke. »Dinozavre zato, ker smo si tokrat privoščili analogne trenutke. Fotke, ki nimajo filtrov, niso za na družbena omrežja in niso selfiji. Naročnikom, sodelavcem in prijateljem bomo podarili fotoaparat za enkratno uporabo, skupaj z navodili za uporabo. Predvsem pa z voščilom, naj se pustijo presenetiti lastnim fotografijam, ko jih razvijejo.«
Kako do zdravja v prihodnjem letu?
V agenciji Lin&Nil so se po besedah direktorice Andreje Jernejčič osredotočili na vrednoto zdravja: »V letu pred nami vsem želim čim več zdravja. Eno je zgolj reči, drugo storiti korak dlje. Zato smo poleg tradicionalnega koledarja dodali slike, kako izvajati vaje za hrbet, roke in ramenski obroč, ter trak, kjer je rdeča barva za srednje športnike in modra za močnejše roke. Dejstvo je, da moramo vsi dnevno delati vaje za hrbte ali se kakor koli gibati. Trak pa je zelo priročen in vaje lahko vsak naredi v pisarni, doma ali na poti, kjer koli želi.«
Unikatne skodelice, narejene s strani zaposlenih v agenciji
Prav posebna osebna kolekcija skodelic Yootree NFT (new favourite teacup) pa bo med novoletnimi darili čakala partnerje agencije Yootree Creative. »Unikatne skodelice posebno osebne kolekcije Yootree NFT so v skladu s trajnostnimi cilji podjetja za naročnike in poslovne partnerje lastnoročno izdelali sodelavci agencije Yootree: vodje projektov, kreativci, oblikovalci, programerji, strategi, upravljavci družabnih omrežij in direktorji. Uporabljali jih bodo lahko za čaj, kavo, svinčnike, predvsem pa v želji, da bodo posebno osebne skodelice polne osebnih zmag, poslovnih uspehov, zasebnih dosežkov in odličnih idej,« je dejala Irena Dizdarević, vodja naročnikov.