Od Božička do morskih psov
Serijo člankov o najljubših poletnih oglasih zaključujemo z naj oglasi Maše Stanič, višje urednice vsebin, in Nina Bavčarja, višjega tekstopisca v DROM agency.
Tina Guček
»Če sem odkrita, ne vem, če sploh imam svoj najljubši poletni oglas. Ko sem razmišljala, katerega bi izbrala, sem najprej pomislila na vse tiste oglase na sončnih peščenih plažah, preplavljene z zagorelimi ljudmi, ki nazdravljajo z najbolj osvežilnimi pijačami tega sveta. Potem pa sem se spomnila, da so moja poletja v veliki večini popolno nasprotje tega. Tukaj je torej moja izbira »poletnega« oglasa, ker verjetno nisem edina, ki poleti raje uživa doma pod klimo in z dobro epizodo Shark Weeka,« pravi Maša Stanič.
»Iskreno nimam najljubšega poletnega oglasa, ker vsako leto bolj »padem not« v božične, na poletne pa mogoče pozabljam. Ampak ko pomislim na poletje, ponavadi pomislim tudi na otroštvo in takrat sem vedno spremljal oglase Pepsija. V spominu mi je ostal star oglas, ki združuje Božička in poletje. Bi rekel, da so se na zabaven in pameten način lotili Coca-Cole, saj vsi vemo, da je Božiček vsako leto »rezerviran« zanjo. V poletnih mesecih pa očitno »greši« s Pepsijem,« pravi Nino Bavčar.