po5
Aktualno

Od Božička do morskih psov

Serijo člankov o najljubših poletnih oglasih zaključujemo z naj oglasi Maše Stanič, višje urednice vsebin, in Nina Bavčarja, višjega tekstopisca v DROM agency.

»Če sem odkrita, ne vem, če sploh imam svoj najljubši poletni oglas. Ko sem razmišljala, katerega bi izbrala, sem najprej pomislila na vse tiste oglase na sončnih peščenih plažah, preplavljene z zagorelimi ljudmi, ki nazdravljajo z najbolj osvežilnimi pijačami tega sveta. Potem pa sem se spomnila, da so moja poletja v veliki večini popolno nasprotje tega. Tukaj je torej moja izbira »poletnega« oglasa, ker verjetno nisem edina, ki poleti raje uživa doma pod klimo in z dobro epizodo Shark Weeka,« pravi Maša Stanič.

»Iskreno nimam najljubšega poletnega oglasa, ker vsako leto bolj »padem not« v božične, na poletne pa mogoče pozabljam. Ampak ko pomislim na poletje, ponavadi pomislim tudi na otroštvo in takrat sem vedno spremljal oglase Pepsija. V spominu mi je ostal star oglas, ki združuje Božička in poletje. Bi rekel, da so se na zabaven in pameten način lotili Coca-Cole, saj vsi vemo, da je Božiček vsako leto »rezerviran« zanjo. V poletnih mesecih pa očitno »greši« s Pepsijem,« pravi Nino Bavčar.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji