po3
Aktualno

Od brazilskih plaž do italijanskih cest

Tokratne naj poletne oglase razkrivata predstavnika štajerske regije: Tamara Lugarič, vodja projektov v Studiu Trampolin, in Goran Radinović, ustanovitelj ter kreativni in umetniški direktor v agenciji Aritmija.

»Poleg legendarnih vsakoletnih kampanj Boli me Pipi, me je letos še posebej prepričala v Cannesu nagrajena akcija blagovne znamke Dove, »A Seat In the Sun«, ki so jo izvedli na brazilskih plažah. Že od nekdaj mi je všeč konsistenca pojavnosti in komunikacije te blagovne znamke. Ne spreminjajo svojih vrednot, z vsako potezo utrjujejo svojo pozicijo, zvesti so svojemu slogu in kljub sicer umirjeni komunikaciji si s takšnimi akcijami dovolijo in upajo izstopati ter širiti pomembno sporočilo sprejemanja lepote vseh oblik, barv, pripadnosti …« pravi Tamara Lugarič.

»V kreativni industriji imam privilegij, da lahko svoje delo opravljam kjerkoli. Idealno delovno okolje zame predstavlja kraj, kjer se v zraku meša vonj soli, med borovci se razteza napeta mreža in pod njo hladilna torba, obvezno napolnjena z domačim paradižnikom, pašteto in štruco belega iz bližnje pekarne. Kakšen mesec na leto si vzamem čas za delovni oddih in ustvarjanje v tem meni ljubem okolju. Za to ne sprejemam kompromisov,« pravi Goran Radinović in doda, da povsem enako velja za blagovne znamke. »Uspešne blagovne znamke so tiste, ki živijo in verjamejo v svoje vrednote in načela, saj s tem gradijo močno vez s svojo ciljno skupino. Ta povezanost ustvarja zvestobo strank in dolgoročne odnose. To je tisto, kar jih ločuje od drugih in jim omogoča, da izstopajo, dober primer je Patagonia. Nedavno me je povsem navdušila kampanja Fiata, ki v tehnološkem in oblikovnem smislu že dolgo zaostaja za avtomobilskimi tekmeci. S kampanjo, s katero se Fiat poslavlja od sivih avtomobilov, na novo vzpostavlja sistem vrednot znamke in pravzaprav hkrati spreminja poslovni model. Italijanska avtomobilska znamka, ki se po novem primerja z Italijo, deželo ljubezni, veselja in optimizma, pravi, da siva nima kaj dosti skupnega s temi pojmi, tako da je sivi barvi na Fiatovih vozilih odklenkalo. Obožujem kampanje, ki imajo življenjsko dobo daljšo od števila dni, zakupljenih v medijih in resnično komunicirajo to, v kar verjamejo. Bravo, Fiat.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji