sprite
Aktualno

Od tuširanja s Spriteom do »naravne inteligence«

Danes svoje najljubše poletne oglase razkrivata kreativca iz Agencije 101, Matjaž Germ in Jure Korenč.

»Vedno, ko pride poletje, se spomnim na tole kampanjo. Še posebej, ko je vroče. Zakaj? Kdo ve, verjetno je ravno prav osvežilna in zato sveža tudi po desetih letih od svojega nastanka,« pravi Matjaž Germ.

sprite

»Nikon je postregel z malenkost uporniškim pogledom na umetno inteligenco in na vsesplošno čaščenje vseh fantastičnih možnosti ustvarjanja, ki jih ta prinaša. S kampanjo Natural intelligence nas Nikon spomni, da zna narava prav tako ustvarjati podobe in prizore, za katere se zdi, da jih je zasnovala najbolj nora domišljija. S to razliko, da ti prizori resnično obstajajo v fizični dimenziji. Meni je to posebej všečna poteza, ker trenutno globalno razpoloženje izkoristi za dvigovanje vrednosti znamki Nikon in izdelkom, ki so podpisani s tem imenom,« je za MM povedal Jure Korenč.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji