sprite
Aktualno

Od tuširanja s Spriteom do »naravne inteligence«

Danes svoje najljubše poletne oglase razkrivata kreativca iz Agencije 101, Matjaž Germ in Jure Korenč.

»Vedno, ko pride poletje, se spomnim na tole kampanjo. Še posebej, ko je vroče. Zakaj? Kdo ve, verjetno je ravno prav osvežilna in zato sveža tudi po desetih letih od svojega nastanka,« pravi Matjaž Germ.

sprite

»Nikon je postregel z malenkost uporniškim pogledom na umetno inteligenco in na vsesplošno čaščenje vseh fantastičnih možnosti ustvarjanja, ki jih ta prinaša. S kampanjo Natural intelligence nas Nikon spomni, da zna narava prav tako ustvarjati podobe in prizore, za katere se zdi, da jih je zasnovala najbolj nora domišljija. S to razliko, da ti prizori resnično obstajajo v fizični dimenziji. Meni je to posebej všečna poteza, ker trenutno globalno razpoloženje izkoristi za dvigovanje vrednosti znamki Nikon in izdelkom, ki so podpisani s tem imenom,« je za MM povedal Jure Korenč.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji