Od tuširanja s Spriteom do »naravne inteligence«
Danes svoje najljubše poletne oglase razkrivata kreativca iz Agencije 101, Matjaž Germ in Jure Korenč.
Tina Guček
»Vedno, ko pride poletje, se spomnim na tole kampanjo. Še posebej, ko je vroče. Zakaj? Kdo ve, verjetno je ravno prav osvežilna in zato sveža tudi po desetih letih od svojega nastanka,« pravi Matjaž Germ.
»Nikon je postregel z malenkost uporniškim pogledom na umetno inteligenco in na vsesplošno čaščenje vseh fantastičnih možnosti ustvarjanja, ki jih ta prinaša. S kampanjo Natural intelligence nas Nikon spomni, da zna narava prav tako ustvarjati podobe in prizore, za katere se zdi, da jih je zasnovala najbolj nora domišljija. S to razliko, da ti prizori resnično obstajajo v fizični dimenziji. Meni je to posebej všečna poteza, ker trenutno globalno razpoloženje izkoristi za dvigovanje vrednosti znamki Nikon in izdelkom, ki so podpisani s tem imenom,« je za MM povedal Jure Korenč.