Od vodke do kokoši
Nov dan in nov članek v seriji najljubših poletnih oglasov slovenskih kreativcev. Danes jih razkrivata Tomaž Apohal, kreativni direktor v agenciji Yootree Creative in Matej Kodrič, kreativni direktor v agenciji Povem.
Tina Guček
»Eden mojih ljubših poletnih oglasov je serija videov za vodko Absolut. Humor absurda, bizarni kostumi, »retro look« in izvrstna igra pred 15 leti niso bili ravno za vsak okus. A serija nizkoproračunskih videov je postala tako legendarna, da je v vesolje izstrelila novo zvezdo komedije Zacha Galifianakisa. Ja, ja, prav ste videli. To je tip, ki je kasneje v celovečercih Hangover 1, 2 in 3 pestoval dojenčka in krotil bengalskega tigra. Kakorkoli gledaš, ne moreš mimo občutka, da poletje ni le eden od štirih letnih časov, ampak stanje duha. Ko se olajšaš problemov in frustracij, je absolutno čas za radosti življenja. In to je dobro poletno sporočilo. Še posebno, če je povedano absolutno prismuknjeno,« pravi Tomaž Apohal.
»Morda ne gre za klasičen poletni oglas, je pa tale kampanja lahkotna, zabavna in sproščena, kar je na nek način metafora za poletje. Kampanja FitChix avstralske agencijeVMLY&R za Honest Eggs Co., je v precej dolgočasni kategoriji reje kokoši in pridelave jajc ponudila konkreten odgovor na vse mite o dobrem počutju živali in etične nelagodnosti okoli baterijske reje. Krasna ideja fitnes sledilnika s števcem korakov zagotavlja kupcem zdrava jajca zdravih kokoši, ki so v dobri formi, prijazni družbi, zelenem okolju in z vrhunsko zdravstveno diagnostiko. Kampanja, ki poleg jajc nosi tudi nasmeh. Preverljivo na honesteggsco.com.au,« pravi Matej Kodrič.