po1
Aktualno

Od žareče ognjene krogle do vazektomije

Vsako poletje prosimo kreativce, naj nam zaupajo, kateri je njihov najljubši poletni oglas in tako bo tudi letos. Danes sta na vrsti kreativna direktorja iz agencije Pristop, Peter Zabret in Klemen Šefer.

»Vsi od Telebajskov do emojijev nas prepričujejo, da je sonce nekaj najbolj simpatičnega, razsvetljujočega in prijaznega. O njegovih resničnih namerah se je že pred časom spraševala Big Foot Mama (Kaj skriva, da se nam tko od njega blešči?) in tale oglas bi bil lahko sijajen odgovor, ki se je pred skoraj desetletjem zabliskal tudi v Cannesu,« pravi Peter Zabret.

»Vazaktomijo bi sicer težko označil za najljubši poletni oglas (to bi bil verjetno eden in edini Southern Comfortov »Whatever's comfortable«), vsebuje pa ta, očetovskemu dnevu primerno naslovljen oglas vse obvezne sestavine so(n)čnega poletnega koktejla: svežino, lahkotnost in neobremenjenost. Pa Ryana Reynoldsa. Ki me kot fotra s svojim očetovskim humorjem nagovori kot redkokateri celebrity. Razen mogoče Nick Cannon, ki v svoji verziji oglasa skoraj preseže original. Skoraj,« pravi Klemen Šefer. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji