po1
Aktualno

Od žareče ognjene krogle do vazektomije

Vsako poletje prosimo kreativce, naj nam zaupajo, kateri je njihov najljubši poletni oglas in tako bo tudi letos. Danes sta na vrsti kreativna direktorja iz agencije Pristop, Peter Zabret in Klemen Šefer.

»Vsi od Telebajskov do emojijev nas prepričujejo, da je sonce nekaj najbolj simpatičnega, razsvetljujočega in prijaznega. O njegovih resničnih namerah se je že pred časom spraševala Big Foot Mama (Kaj skriva, da se nam tko od njega blešči?) in tale oglas bi bil lahko sijajen odgovor, ki se je pred skoraj desetletjem zabliskal tudi v Cannesu,« pravi Peter Zabret.

»Vazaktomijo bi sicer težko označil za najljubši poletni oglas (to bi bil verjetno eden in edini Southern Comfortov »Whatever's comfortable«), vsebuje pa ta, očetovskemu dnevu primerno naslovljen oglas vse obvezne sestavine so(n)čnega poletnega koktejla: svežino, lahkotnost in neobremenjenost. Pa Ryana Reynoldsa. Ki me kot fotra s svojim očetovskim humorjem nagovori kot redkokateri celebrity. Razen mogoče Nick Cannon, ki v svoji verziji oglasa skoraj preseže original. Skoraj,« pravi Klemen Šefer. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji