Od žareče ognjene krogle do vazektomije
Vsako poletje prosimo kreativce, naj nam zaupajo, kateri je njihov najljubši poletni oglas in tako bo tudi letos. Danes sta na vrsti kreativna direktorja iz agencije Pristop, Peter Zabret in Klemen Šefer.
Tina Guček
»Vsi od Telebajskov do emojijev nas prepričujejo, da je sonce nekaj najbolj simpatičnega, razsvetljujočega in prijaznega. O njegovih resničnih namerah se je že pred časom spraševala Big Foot Mama (Kaj skriva, da se nam tko od njega blešči?) in tale oglas bi bil lahko sijajen odgovor, ki se je pred skoraj desetletjem zabliskal tudi v Cannesu,« pravi Peter Zabret.
»Vazaktomijo bi sicer težko označil za najljubši poletni oglas (to bi bil verjetno eden in edini Southern Comfortov »Whatever's comfortable«), vsebuje pa ta, očetovskemu dnevu primerno naslovljen oglas vse obvezne sestavine so(n)čnega poletnega koktejla: svežino, lahkotnost in neobremenjenost. Pa Ryana Reynoldsa. Ki me kot fotra s svojim očetovskim humorjem nagovori kot redkokateri celebrity. Razen mogoče Nick Cannon, ki v svoji verziji oglasa skoraj preseže original. Skoraj,« pravi Klemen Šefer.