Odpreti ali ne odpreti tuj profil na TikToku?
Po opažanjih Aljaža Peklaja, partnerja in strateškega direktorja v agenciji Bold Group, gre slovenskim blagovnim znamkam v primerjavi z drugimi v regiji odlično. Tudi zato jim svetuje, da si pri prodoru na tuje trge odprejo tuj profil na TikToku.
Aljaž Peklaj, Domen Rozman (DD Studios) in nagrajeni režiser Matej Ritmanič bodo na prihajajočem regijskem festivalu Weekend Media z okroglo mizo »TikTok – platforma, ki bo največje igralce na trgu spravila na kolena« edini slovenski predstavniki med predavatelji.
Govorili bodo o tem, kako TikTok spreminja in oblikuje svet, katere inovacije lahko pričakujemo in kako bo to vplivalo na podjetja in blagovne znamke. Za popotnico smo Peklaja vprašali, ali opaža kakšne razlike med trgi v regiji in kako se pri tem pozicionirajo slovenske blagovne znamke.
Po opažanjih Peklaja je za zdaj Slovenija v regiji še najbolj razvita na področju TikToka od vseh držav regije Adriatic, tudi največ blagovnih znamk v regiji je prav slovenskih. In to kljub temu, da pri nas oglaševanje na TikTok-u še ni na voljo, kar predstavlja še dodaten izziv za blagovne znamke, ki morajo biti pri komunikaciji dovolj drzne in kreativne, saj gre tukaj za popolnoma organski marketing. »Opažam, da večina znamk za vsak trg odpre nov profil, kar je smiselno, saj se ne glede na podobnost kupci še vedno precej razlikujejo,« je povedal. Ob tem navaja lastno izkušnjo, ko je enega od naročnikov zanimalo, ali se jim izplača odpreti regijski profil. »Pri tem so mnenja deljena, je pa velik izziv tukaj dejstvo, da TikTok najprej pokaže vsebine ljudem v isti državi glede na vašo SIM in nastavitve v profilu glede lokacije, zato še vedno menim, da je za znamko bolje, da za vsako državo odpre svoj profil.«