closer
Aktualno

Odprite pivo, »zaprite« službo

Heineken je v Sloveniji predstavil inovativno rešitev za ohranjanje pravega razmerja med delom in prostim časom. To je The Closer, edini odpirač, ki zapira.

Heineken je pred kratkim razvil pripomoček The Closer, ki ob odprtju stekleničke piva zapre vse aplikacije, povezane z delom. Kot smo pisali pred kratkim v MM, predstavlja njihova komunikacijska akcija pravo družbeno provokacijo, s katero želijo ustaviti brisanje meja med zasebnim in poklicnim življenjem. 

Novost The Closer pa smo spoznali tudi Slovenci. Štiri domači vplivneži so na družbenih omrežjih posneli objave, kako so svoje bližnje potegnili za nos, tako da so jim sredi dela z The Closerjem ugasnili njihovo napravo. Šokirani pogledi nič hudega slutečih delavcev so bili vredni nasmeha, med štirimi pa je bila sledilcem najbolj všeč potegavščina Nike Vlahovič, ki je svojemu možu med montažo videov odprla zasluženo steklenico Heinekena. Komunikacijo na družbenih omrežjih so dopolnile še druge spletne vsebine, ki uporabnike opominjajo, naj končajo z nadurami, zaprejo računalnike in se posvetijo druženju s prijatelji.

O The Closer

Heineken je odpirač ustvaril v želji, da bi se uprli načinu življenja, ko smo vedno in povsod dostopni. Kako deluje? Najprej ga preko bluetootha povežemo s prenosnim računalnikom, nato pa si odpremo steklenico primerno ohlajenega Heinekena. Ob odprtju steklenice bo The Closer v hipu zaprl vse (službene) aplikacije na računalniku. »Ljudje se vse bolj pogosto počutijo, kot da morajo ves čas delati, ob tem pa pozabljajo, da prekinitev dela in odklop pomenita povečano produktivnost v prihodnje. In zato smo ustvarili The Closer. Ne gre samo za tehnologijo; to je družbena provokacija, ki ljudem pomaga, da vidijo, da postaja notranji vzgib ali pa zunanji pritisk nekoliko smešen in da imamo moč, da se odklopimo in se gremo spet družit s prijatelji,« je v izjavi za javnost dejal Bruno Bertelli, globalni kreativni direktor pri agenciji Publicis Worldwide, ki je Heinekenu pomagala pri pobudi.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji