Odprte so prijave za nagrade PHNX
Francoski oglaševalski portal AdForum je leta 2020 uvedel nagrade PHNX Awards, ki jih bodo letos podelili že tretjič.
Namen nagrad, ki so bile sprva mišljene kot enkraten dogodek, je bila izpostavitev kreativnosti in odpornosti oglaševalske panoge v času koronakrize. Ker so bile lepo sprejete, so se organizatorji odločili, da s podelitvijo nagrad nadaljujejo, v žiriji pa bo letos tudi Simona Kruhar Gaberšček, urednica Marketing magazina. Kot pravi Philippe Paget, izvršni direktor AdForuma in ustanovitelj PHNX, je bila njihova želja, da bi bilo tekmovanje dostopno čim večjemu številu prijaviteljev, zato so prijave brezplačne, naknadno pa prijavnino plačajo samo za dela, ki se uvrstijo v ožji izbor. »Poleg tega smo želeli, da bi o kakovosti del presojala žirija, sestavljena iz raznolikih predstavnikov panoge, zato so v njej kreativci, marketingarji, novinarji, oglaševalski strategi, vodje agencij in svetovalci. To je res edinstvena žirija,« pravi Paget, ki ga bomo v kratkem predstavili tudi v intervjuju.
Prijave so odprte do 1. maja 2022, ožji izbor pa bo objavljen 16. maja. Žirija bo nato presodila, katera dela bodo prejela zlate, srebrne, bronaste in veliko nagrado.