websi
Aktualno

Odprte so prijave za WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2022

V okviru projekta WEBSI 2022 bodo že 11. leto zapored podelili prestižne nagrade, ki jih bodo prejeli tisti projekti, ki v slovenskem digitalnem prostoru najbolj izstopajo in navdušujejo. Skupno 35 nagrad bodo podelili 15. septembra v Ljubljani.

Več kot stočlanska žirija

Letošnje tekmovanje bo ocenjevala kar 109-članska žirija, v kateri so  ugledni in izkušeni strokovnjaki ter praktiki s digitalnega poslovanja (strokovna žirija), marketinga (poslovna žirija, v kateri je tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina) in videoprodukcije (žirija za video). Predsedoval ji bo Dražen Vranješ Kosi, strokovnjak za marketing pri BMW Group Slovenija. Tudi letos bo vsak član žirije k posameznemu prijavljenemu projektu dodal komentar in svoje priporočilo za izboljšavo, ki jih bodo prijavitelji ob koncu tekmovanja prejeli v posebnem individualiziranem poročilu.

Podelitev 35-ih nagrad v 28-ih kategorijah

Tekmovanje WEBSI, ki ga je lani sestavljalo 24 kategorij, letos dopolnjujejo štiri nove kategorije, in sicer kripto, vplivneži, telekomunikacije in trgovci. Skupaj z vzporednimi tekmovanji bo na WEBSI dnevu podeljeno 35 nagrad, za naj agencijo 2022, naj naročnika 2022, generalnega WEBSI prvaka, najboljše oblikovanje, najboljšo vsebino, najboljšo uporabniško izkušnjo in naj digitalca.

Zaključek projekta z dogodkom WEBSI dan

Projekt digitalnih presežkov Slovenije bodo že tradicionalno zaključili z WEBSI dnevom, festivalom slovenskega digitalnega komuniciranja, ki bo 15. septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani. Čez dan se bo odvila konferenca o digitalnem komuniciranju, zvečer pa bodo na slovesni podelitvi podelili prestižne nagrade. Ob koncu tekmovanja bo izšel tudi WEBSI dosje, kjer bodo predstavljeni vsi projekti in njihovi ustvarjalci.

Agencije, podjetja, javne organizacije in drugi lahko svoje digitalne projekte prijavijo v tekmovanje WEBSI Digitalni presežki Slovenije vse do srede, 18. maja 2022.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji