Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne znamke
Blagovna znamka čokolade Karl Fazer v oglasu uporablja moč svoje značilne modre barve, ki jo Finci povezujejo z njimi. Tudi takrat, ko ne vidijo ne logotipa ne izdelka.
Žana Žalar
Finska znamka čokolade Karl Fazer v sodelovanju s kreativno oglaševalsko agencijo SEK predstavlja tiskani oglas brez izdelka ali logotipa. Z minimalističnim oglasom znamka zaupa svoji moči in poziciji na trgu, da jo Finci prepoznajo od trenutka, ko jo zagledajo.
»Zelo malo blagovnih znamk na svetu lahko uspešno objavi oglas brez izdelka ali logotipa. Na Finskem ima modra barva globok kulturni pomen in predstavlja neodvisno Finsko, danes pa je sinonim za našo čokoladno dediščino. Zato lahko ljudi na okusno čokolado spomnimo zgolj s prikazom te barve,« razloži Adele Enersen, višja kreativka pri družbi SEK.
»Na Finskem sta le dva letna časa: poletje in modri čas. Z združitvijo ikonične modre barve in Fazerjevega slogana 'Deli modri trenutek' v oglasu, je sporočilo v času dneva neodvisnosti, ki ga praznujejo 6. decembra, glasno in jasno. Ta čas je namenjen počitku in deljenju modrega trenutka skupaj z bližnjimi,« pa dodaja Linda Lukkarinen, višja vodja marketinga pri podjetju Karl Fazer.