Karl Fazer
Aktualno

Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne znamke

Blagovna znamka čokolade Karl Fazer v oglasu uporablja moč svoje značilne modre barve, ki jo Finci povezujejo z njimi. Tudi takrat, ko ne vidijo ne logotipa ne izdelka.

Finska znamka čokolade Karl Fazer v sodelovanju s kreativno oglaševalsko agencijo SEK predstavlja tiskani oglas brez izdelka ali logotipa. Z minimalističnim oglasom znamka zaupa svoji moči in poziciji na trgu, da jo Finci prepoznajo od trenutka, ko jo zagledajo. 

»Zelo malo blagovnih znamk na svetu lahko uspešno objavi oglas brez izdelka ali logotipa. Na Finskem ima modra barva globok kulturni pomen in predstavlja neodvisno Finsko, danes pa je sinonim za našo čokoladno dediščino. Zato lahko ljudi na okusno čokolado spomnimo zgolj s prikazom te barve,« razloži Adele Enersen, višja kreativka pri družbi SEK.

»Na Finskem sta le dva letna časa: poletje in modri čas. Z združitvijo ikonične modre barve in Fazerjevega slogana 'Deli modri trenutek' v oglasu, je sporočilo v času dneva neodvisnosti, ki ga praznujejo 6. decembra, glasno in jasno. Ta čas je namenjen počitku in deljenju modrega trenutka skupaj z bližnjimi,« pa dodaja Linda Lukkarinen, višja vodja marketinga pri podjetju Karl Fazer.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji