Oglas, ki je dosegel svoj namen
Decembra 2021 smo poročali o tem, da so se v agenciji Internavti na zanimiv način lotili iskanja novega mlajšega digitalnega oblikovalca. V bližini relevantnih fakultet so postavili velike oglasne plakate in z njihovo pomočjo našli kar dva.
Pristop se nam je zdel tako zanimiv, da smo akcijo uvrstili med deset finalistov za »akcijo leta 2021«, zanimal pa nas je tudi njen zaključek. »Vprašali ste nas, kako učinkovita je bila naša oglaševalska akcija. Zelo! Dobili smo barvitih 28 prijav. Po tehtnem premisleku smo izvedli osem intervjujev. Rezultat pa sta kar dva izbrana kandidata,« pravi Urša Pučko, direktorica agencije Internavti. Dodaja, da so z odmevom njihove male »neklasične« akcije zadovoljni. »Glede na kompleksnost podatkov še čakamo, da nam Vedi izpljune ROI, smo pa vsekakor že danes prepričani, da smo svoj proračun potrošili maksimalno učinkovito,« je povedala za MM.