bla
Aktualno

Oglas kot ena velika zabava

Dogajanje v novem oglasu konjaka Hennesy je delno postavljeno v leto 1817, ki velja za ustanovno leto te blagovne znamke.

V skoraj šestminutnem oglasu, ki ga je zasnovala agencija DDB in režiral oskarjevec Paul Sorrentino, res ne manjka dinamike. Najprej spremljamo portirja iz 19. stoletja (časovna umestitev ni naključna, leta 1817 Henessy dobi oznako V.S.O.P. oziroma ang. very superior old pale ali precej bolj staran izbor in pomeni konjak, ki se je v hrastovem sodu staral vsaj 4 leta) v enem od hotelov, ki dvori gostji hotela, pozneje pa med sicer številčno igralsko zasedbo spoznamo še glamurozno divo, takšne in drugačne umetnike in ekscentrika, ki išče svojega pava (!).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji