bla
Aktualno

Oglas kot ena velika zabava

Dogajanje v novem oglasu konjaka Hennesy je delno postavljeno v leto 1817, ki velja za ustanovno leto te blagovne znamke.

V skoraj šestminutnem oglasu, ki ga je zasnovala agencija DDB in režiral oskarjevec Paul Sorrentino, res ne manjka dinamike. Najprej spremljamo portirja iz 19. stoletja (časovna umestitev ni naključna, leta 1817 Henessy dobi oznako V.S.O.P. oziroma ang. very superior old pale ali precej bolj staran izbor in pomeni konjak, ki se je v hrastovem sodu staral vsaj 4 leta) v enem od hotelov, ki dvori gostji hotela, pozneje pa med sicer številčno igralsko zasedbo spoznamo še glamurozno divo, takšne in drugačne umetnike in ekscentrika, ki išče svojega pava (!).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji