bla
Aktualno

Oglas tedna: Če nemogoče slučajno postane mogoče

Za oglas tedna je uredništvo MM-a izbralo akcijo Vzajemne »Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.«

V poplavi takšnih in drugačnih »dopustniških« kampanj zavarovalnic je danes težko izstopati. Palma, plaža, kovček, mogoče letalo ali ladja, potem pa se počasi konča. Vendar pa vsake toliko le doživimo kreativno rešitev na našo večno bojazen »Kaj pa če?«. Futura DDB je za Vzajemno tako zasnovala akcijo, kjer ne manjka duhovitih sloganov, to so »Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče.«,  »Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče.« in »Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.«.

p.s. Uredništvo vam želi čim bolj uživaški in miren dopust ter da se »kaj pa če?« karseda minimalno uresniči!

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji