Oglas tedna: Če nemogoče slučajno postane mogoče
Za oglas tedna je uredništvo MM-a izbralo akcijo Vzajemne »Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.«
V poplavi takšnih in drugačnih »dopustniških« kampanj zavarovalnic je danes težko izstopati. Palma, plaža, kovček, mogoče letalo ali ladja, potem pa se počasi konča. Vendar pa vsake toliko le doživimo kreativno rešitev na našo večno bojazen »Kaj pa če?«. Futura DDB je za Vzajemno tako zasnovala akcijo, kjer ne manjka duhovitih sloganov, to so »Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče.«, »Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče.« in »Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.«.
p.s. Uredništvo vam želi čim bolj uživaški in miren dopust ter da se »kaj pa če?« karseda minimalno uresniči!