bla
Aktualno

Oglas tedna: Če nemogoče slučajno postane mogoče

Za oglas tedna je uredništvo MM-a izbralo akcijo Vzajemne »Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.«

V poplavi takšnih in drugačnih »dopustniških« kampanj zavarovalnic je danes težko izstopati. Palma, plaža, kovček, mogoče letalo ali ladja, potem pa se počasi konča. Vendar pa vsake toliko le doživimo kreativno rešitev na našo večno bojazen »Kaj pa če?«. Futura DDB je za Vzajemno tako zasnovala akcijo, kjer ne manjka duhovitih sloganov, to so »Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče.«,  »Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče.« in »Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.«.

p.s. Uredništvo vam želi čim bolj uživaški in miren dopust ter da se »kaj pa če?« karseda minimalno uresniči!

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji