slo planica
Aktualno

Oglas tedna: Sladoled s statistiko

Uredništvo MM-a je za oglas tedna izbralo akcijo in ne nazadnje izdelek Ljubljanskih mlekarn »Najbolj slovenska Planica«, ki je pri razmerju okusov v banjici upošteval mnenja oziroma okus Slovencev.

Pri uživanju v legendarnem sladoledu Planica ima vsak svoj pristop ali bolje rečeno okus.  Lahko ste torej človek za vanilijo, čokolado ali jagodo. Vprašanje pa je, kolikšen delež je katerih. To je očitno zanimalo tudi Ljubljanske mlekarne, ki so pred začetkom sladoledne sezone  v sodelovanju z Valiconom izvedle raziskave in ljudi vprašale, kateri od okusov sladoleda Planica jim je najbolj všeč. In kakšna je statistično dokazano najbolj slovenska Planica? Rezultat je posebna serija »Najbolj slovenska Planica« (na voljo bo do razprodaje zalog), ki vključuje novo razmerje okusov v tem priljubljenem družinskem sladoledu. To je 41 % čokolade, 36 % vanilije in 23 % jagode.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji