slo planica
Aktualno

Oglas tedna: Sladoled s statistiko

Uredništvo MM-a je za oglas tedna izbralo akcijo in ne nazadnje izdelek Ljubljanskih mlekarn »Najbolj slovenska Planica«, ki je pri razmerju okusov v banjici upošteval mnenja oziroma okus Slovencev.

Pri uživanju v legendarnem sladoledu Planica ima vsak svoj pristop ali bolje rečeno okus.  Lahko ste torej človek za vanilijo, čokolado ali jagodo. Vprašanje pa je, kolikšen delež je katerih. To je očitno zanimalo tudi Ljubljanske mlekarne, ki so pred začetkom sladoledne sezone  v sodelovanju z Valiconom izvedle raziskave in ljudi vprašale, kateri od okusov sladoleda Planica jim je najbolj všeč. In kakšna je statistično dokazano najbolj slovenska Planica? Rezultat je posebna serija »Najbolj slovenska Planica« (na voljo bo do razprodaje zalog), ki vključuje novo razmerje okusov v tem priljubljenem družinskem sladoledu. To je 41 % čokolade, 36 % vanilije in 23 % jagode.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji