mercator ogl leta
Aktualno

Oglaševalec leta 2021 je Mercator

Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta za leto 2021, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je podjetje Mercator.

Kot so pojasnili v SOZ, je Mercator oglaševalec z dolgoletno prisotnostjo v slovenskem tržnokomunikacijskem prostoru, ki vseskozi skrbi za konsistentnost in kreativnost svojih marketinških sporočil in sledi jasno zastavljeni strategiji. »Z nenehnim nadgrajevanjem ter inovativnimi komunikacijskimi projekti Mercator ostaja relevantna blagovna znamka, ki skozi aktivnosti uspešno povezuje kupce, dobavitelje in lokalne skupnosti,« dodajajo, kot primer Mercatorjevega komunikacijskega odtisa pa navajajo projekte, kot so Moje znamke, Radi imamo domače in večkrat nagrajeni Mali šef Slovenije.

»Komunikacijske aktivnosti v letu 2021 je pomembno zaznamovala tudi inovativnost pri doseganju ciljnih skupin in uporabi medijev. Mercator je poskrbel za lastno inovacijo na medijskem področju in predstavil vsebinsko platformo M soseska ter nadaljeval z nadgradnjo lastnih digitalnih kanalov. Med aktivnostmi so izstopali tudi ‘narezani’ plakati za Mercatorjevo delikateso in ‘Pravljična vasica’, s katero so ob koncu leta aktivirali vso Slovenijo. Številne prejete oglaševalske nagrade v preteklem letu zaokrožajo zgodbo uspešne blagovne znamke, ki pripravljena vstopa na prihodnjo pot razvoja. Ob tem pa so vrednote, ki jih nosi blagovna znamka, uspešno povezali tudi v uspešni kampanji znamke delodajalca,« so še izpostavili v SOZ.

»Nagrade so za nas potrditev, da smo na pravi poti«

»Izjemna čast nam bo nositi naziv oglaševalca leta. Ne bi bila iskrena, če ne bi priznala, da smo si nagrade res močno želeli. Želeli, zanjo trdno delali in jo nazadnje tudi dobili. Izjemno nas veseli, da so člani SOZ in stroka prepoznali naš trud in rezultate našega dela v preteklem obdobju in nam podelili priznanje,« je ob tem povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju, ki pravi, da nagrado razumejo kot potrditev svojega razumevanja marketinške panoge ter konsistentnosti, kreativnosti in inovativnosti svojega nastopa na trgu.

viktorija

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica Mercatorjevega sektorja za tržno komuniciranje, ob tem dodaja: »Mercator je znamka z več kot 70-letno tradicijo na slovenskem trgu. Zato tudi z marketinškega in komunikacijskega vidika njenemu razvoju namenjamo še posebno pozornost. V preteklem obdobju smo prevetrili vizijo, poslanstvo in vrednote znamke Mercator, šli skozi faze procesa definiranja njene identitete ter opredelili ključne prednosti in točke diferenciacije na trgu. Na teh osnovah smo postavili temelje interne in eksterne znamke Mercator ter opredelili usmeritve za prihodnje obdobje. Postavljeni temelji so bili osnova za pripravo in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije. Številne prejete nagrade v preteklem letu so za nas potrditev, da smo na pravi poti. Priznanje za oglaševalca leta pa odlično zaokroža našo zgodbo in veselimo se, da se naziv najboljšega po daljšem obdobju ponovno vrača v belo hišo na Dunajsko.«  

andreja           

Priznanje za oglaševalca leta 2021 bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 31. SOF v sredo, 15. junija 2022, v Portorožu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji