pisarna
Aktualno

Oglaševalska industrija se sooča z najhujšo krizo talentov

Skoraj polovica vseh oglaševalcev, agencij, lastnikov medijev in tehnoloških podjetij, ki sodelujejo z oglaševalci, meni, da se industrija sooča z najhujšo krizo talentov do zdaj, kaže nova raziskava Svetovne zveze oglaševalcev (WFA).

Z zgornjo trditvijo se namreč strinja 48 odstotkov vseh vprašanih, medtem ko jih 68 odstotkov meni, da govorjenje o krizi ni pretiravanje, ampak realnost, prav tako pa jih večina priznava, da se v njihovi organizaciji soočajo s skromnim do večjim pomanjkanjem talentov. Največji delež organizacij, v katerih čutijo to krizo, zavzemajo oglaševalske agencije, sledi sektor oglaševalske tehnologije.

Zakaj je prišlo do krize talentov?

Najbolj zaskrbljujoča ugotovitev iz poročila »Media's Got Talent« je, da 67 odstotkov vseh anketirancev verjame, da je pomanjkanje talentov glavna ovira za njihovo rast.

Dejavniki, ki negativno vplivajo na krizo talentov v celotni oglaševalski industriji, so pomanjkanje spretnosti in veščin, slabo usposabljanje, slabo upravljanje talentov, nepripadnost organizaciji, slabi odnosi med agencijami in oglaševalci ter pretirana specializacija in posledično vedno bolj pogosto zaposlovanje nadarjenih posameznikov v tehnoloških podjetjih.

O raziskavi

Ugotovitve raziskave temeljijo na odgovorih več kot 400 največjih svetovnih oglaševalcev, agencij, medijskih platform in tehnoloških podjetij. 81 odstotkov anketirancev prihaja iz vrst najvišjega menedžmenta, vsi anketirani oglaševalci pa na letni ravni za komuniciranje upravljajo z najmanj 110 milijardami dolarjev.

»Kriza talentov vpliva na vse dele industrije in vsi deležniki čutijo stisko v svojih globalnih medijskih ekipah. Raziskava vseeno nakazuje, da je kriza najbolj izrazita na strani agencij in to močno vpliva na izvajajanje marketinških akcij po vsem svetu. Medtem ko industrija ni mogla predvideti globalne pandemije, ta študija razkriva tudi nerešljive, veliko bolj predvidljive težave, ki imajo močan vpliv na krizo talentov. Pri tem imam v mislih usposabljanje in upravljanje talentov ter morda posledično nepripadnost zaposlenih. Te dejavnike morajo vsi deležniki čim prej doumeti, jih preučiti in v dobro celotne industije čim prej rešiti,« je povedal Matt Green, direktor globalnih medijskih storitev pri WFA.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji