pisarna
Aktualno

Oglaševalska industrija se sooča z najhujšo krizo talentov

Skoraj polovica vseh oglaševalcev, agencij, lastnikov medijev in tehnoloških podjetij, ki sodelujejo z oglaševalci, meni, da se industrija sooča z najhujšo krizo talentov do zdaj, kaže nova raziskava Svetovne zveze oglaševalcev (WFA).

Z zgornjo trditvijo se namreč strinja 48 odstotkov vseh vprašanih, medtem ko jih 68 odstotkov meni, da govorjenje o krizi ni pretiravanje, ampak realnost, prav tako pa jih večina priznava, da se v njihovi organizaciji soočajo s skromnim do večjim pomanjkanjem talentov. Največji delež organizacij, v katerih čutijo to krizo, zavzemajo oglaševalske agencije, sledi sektor oglaševalske tehnologije.

Zakaj je prišlo do krize talentov?

Najbolj zaskrbljujoča ugotovitev iz poročila »Media's Got Talent« je, da 67 odstotkov vseh anketirancev verjame, da je pomanjkanje talentov glavna ovira za njihovo rast.

Dejavniki, ki negativno vplivajo na krizo talentov v celotni oglaševalski industriji, so pomanjkanje spretnosti in veščin, slabo usposabljanje, slabo upravljanje talentov, nepripadnost organizaciji, slabi odnosi med agencijami in oglaševalci ter pretirana specializacija in posledično vedno bolj pogosto zaposlovanje nadarjenih posameznikov v tehnoloških podjetjih.

O raziskavi

Ugotovitve raziskave temeljijo na odgovorih več kot 400 največjih svetovnih oglaševalcev, agencij, medijskih platform in tehnoloških podjetij. 81 odstotkov anketirancev prihaja iz vrst najvišjega menedžmenta, vsi anketirani oglaševalci pa na letni ravni za komuniciranje upravljajo z najmanj 110 milijardami dolarjev.

»Kriza talentov vpliva na vse dele industrije in vsi deležniki čutijo stisko v svojih globalnih medijskih ekipah. Raziskava vseeno nakazuje, da je kriza najbolj izrazita na strani agencij in to močno vpliva na izvajajanje marketinških akcij po vsem svetu. Medtem ko industrija ni mogla predvideti globalne pandemije, ta študija razkriva tudi nerešljive, veliko bolj predvidljive težave, ki imajo močan vpliv na krizo talentov. Pri tem imam v mislih usposabljanje in upravljanje talentov ter morda posledično nepripadnost zaposlenih. Te dejavnike morajo vsi deležniki čim prej doumeti, jih preučiti in v dobro celotne industije čim prej rešiti,« je povedal Matt Green, direktor globalnih medijskih storitev pri WFA.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji