Oglaševalske akcije ministrstev po novem institucionalizirane
Vlada je sprejela priporočila za izvedbo oglaševalskih akcij ministrstev in organov v njihovi sestavi, s katerimi uvaja tudi nekatere varovalke pred zlorabami.
Vladni organi bodo po novem morali pripraviti letna poročila o izvedenih akcijah, pri čemer bodo morali za tiste, ki presegajo vrednost 50.000 evrov, pridobiti soglasje vlade. Pri tem bodo morali upoštevati temeljna pravila Slovenskega oglaševalskega kodeksa, med njimi, da mora biti oglaševanje zakonito, dostojno, pošteno, resnično in dokazljivo, zasnovano odgovorno do posameznika in družbe ter spoštljivo do slovenskega jezika.
»Priporočila predstavljajo minimalni komunikacijski standard, ki ga organi upoštevajo pri oglaševanju. S priporočili vlada vzpostavlja podlage, na katerih bodo organi kot dobri gospodarji zagotovili transparentno in smotrno porabo javnih sredstev, merljivost in spremljanje rezultatov ter opredelili odgovornost v procesu oglaševalskega zakupa in s tem tudi upravičili porabo proračunskega denarja, visoko učinkovitost medijskega zakupa ter dosegli razumevanje oziroma podporo javnosti,« je vlada zapisali o sprejetih priporočilih.
Direktorica Slovenske oglaševalske zbornice Mojca Briščik je novico označila za veliko priznanje: »Da vlada v svojih priporočilih napotuje državne organe na spoštovanje določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa pomeni veliko priznanje za delo na področju vzpostavljanja in implementacije visokih etičnih in strokovnih oglaševalskih standardov.«