Hilux
Aktualno

Oglaševalski cenzorji na pohodu

Angleški Urad za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) je prepovedal oglaševanje terencev Hilux tovarne Toyota. Eden od oglasov je bil posnet tudi v Sloveniji.

Pri uradu so prepričani, da »plakati in video oglasi spodbujajo način vožnje, ki ima škodljive učinke na naravo«. Gre za prvi primer prepovedi oglaševanja, ki »ni odgovorno do družbe«.

Prepoved oglaševanja sta uradu predlagali dve nevladni organizaciji: skupinaAdFree se zavzema za prepoved plakatnih oglasov, Badvertising pa za prepoved »slabih« (kar koli to že pomeni) oglasov.

Pri Toyoti trdijo, da so bili oglasi narejeni za ekstremne razmere, za delo v naravi na težko dostopnih mestih, kar je nujno za družbo. Opozorili so tudi, da pri proizvajalcu ves čas izboljšujejo motorje in iščejo nove in nove rešitve za zmanjšanje izpustov.

Ironično je, da je prav Toyota z modelom Prius že davnega leta 1997 kot prva začela proizvajati hibridno vozilo z nižjim ogljičnim odtisom. Odzivov drugih proizvajalcev večjih SUV-vozil (Ford, Merceds, Land Rover itd.) še ni.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji