Super Bowl
Aktualno

Oglaševalski zmagovalci Super Bowla

Časnik USA Today vsako leto po finalu lige NFL oz. tako imenovanem Super Bowlu pozove bralce, naj glasujejo za najboljši oglas, ki se je vrtel med tekmo. Letošnji zmagovalni oglas je »Kot dober sosed« zavarovalniške skupine State Farm.

Super Bowl sicer velja za enega od dogodkov, na katerem se »obrne« največ oglaševalskega denarja. Ker je oglaševalski prostor omejen, se podjetja dobesedno borijo za to, da lahko z oglasom predstavijo svoje izdelke ali storitve gledalcem (letos naj bi jih bilo skoraj 124 milijonov). Visoke cene jih pri tem očitno ne ovirajo. Čeprav je že drugo leto zapored povprečna cena 30-sekundnega oglasnega spota znašala 7 milijonov dolarjev (6,54 milijona evrov), so se za oglaševanje odločili pri številnih blagovnih znamkah, med katerimi so Oreo, Pringles, Mountain Dew, Doritos, M&M in drugi. Pri oglasih so (kot vsako leto) številni stavili na to, da bodo pozornost gledalcev pritegnili slavni obrazi – na primer Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito, Christopher Walken, Ben Affleck, Beyoncé, Quinta Brunson, Jenna Ortega, Kate McKinnon in Jennifer Aniston.

Zmagovalci po izboru USA Today

Pri USA Today so letos pripravili že 36. tekmovanje Ad Meter, v njem pa je svoj najljubši oglas izbiralo več kot 160.000 ljudi. Na prvih pet mest so uvrstili naslednje oglase:

State Farm: »Kot dober sosed« (»Like a Good Neighbaaa«)

Dunkin’: »The DunKings«

KIA: »Popolna desetka« (»Perfect 10«)

Uber Eats: »Vredno si je zapomniti« (»Worth Remembering«)

NFL: »Rojen za igro« (»Born to Play«)

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji