Oglasi za noč čarovnic: strašljivi, zabavni, inovativni
Jutri bo dan reformacije, hkrati pa praznujemo tudi noč čarovnic, dan, ki se ga v svojih oglasih dotaknejo pri marsikateri blagovni znamki. Nekaj »halloween« oglasov smo zbrali tudi mi.
Skittlesov oglas slavi črni humor. Lahko deček in velikanski pajek postaneta prijatelja za vse življenje? Seveda ne!
Burger King je znan po tem, da ob noči čarovnic svojim strankam postreže pravo srhljivo doživetje. Od ustvarjanja črnih hamburgerjev, ki se ujemajo z vzdušjem dneva, do ustvarjanja kreativnih oglaševalskih akcij. Letošnjo so poimenovali »Klic« (»The call«).
Kdo se lahko »boji« dneva čarovnic? Verjetno vse sladkarije, ki jih otroci pojejo na ta dan. Zato sta se bonbončka iz oglasa za M&M odločila, da bosta ostala kar doma in gledala grozljivke.
Če nekatere blagovne znamke ustvarjajo zabavne in pogosto strašljive oglase za noč čarovnic, so se pri Airbnb odločili narediti korak dlje. Svoje uporabnike so povabili na strašljivo izkušnjo – lahko so namreč rezervirali nočitev v pariških katakombah in preživeli noč čarovnic v največjem grobu, obdanem z lobanjami in strašljivimi odmevi.
V večni oglaševalski vojni med Pepsijem in Coca-Colo se je na seznamu zanimivih oglasov znašel tudi eden na temo noči čarovnic. Leta 2014 je Pepsi izdal oglas za noč čarovnic, v katerem je bila prikazana pločevinka Pepsi, oblečena v ogrinjalo Coca-Cole, z naslovom: »Želimo vam strašno noč čarovnic«. Coca-Cola je »udarec« hitro vrnila z odgovorom in naslov na sliki nadomestila z napisom: »Vsak si želi biti heroj«.