Olaplex ustvaril ponarejen izdelek Oladupé
V luči vse bolj priljubljenega trenda #dupe, promocije ponaredkov na TikToku, so pri blagovni znamki za nego las Olaplex ustvarili kampanjo o lastnem ponaredku izdelka.
Charlotte Watson, direktorica marketinga pri Olaplexu, je ob vzponu tega trenda agilno spremenila marketinško strategijo znamke za nego las in uspešno zajahala val priljubljenosti vsebin, ki občinstvu predstavlja ponaredke originalnih (dražjih) blagovnih znamk.
Lov potrošnikov na cenovno ugodnejše različice vrhunskih izdelkov sicer ni nič novega, a vendar je na TikToku vse več objav, kjer ustvarjalci predstavljajo cenejšo alternativo izdelka – trend je postal tako vroč, da večina blagovnih znamk v tem vidi hudo grožnjo lastni integriteti. Tudi pri Olaplexu so sprva videli ta trend kot grožnjo, nato pa so se odločili ustvariti kampanjo, v kateri promovirajo lasten ponaredek. Poimenovali so ga Oladupé, saj so razlagalne objave o t. i. cenejših različicah izdelkov označeni kot #dupe, kar v slengu pomeni dvojnik.
Oladupé raztrgal TikTok
Konec septembra je Olaplex več kot 100 vplivnežem predstavil Oladupé in z njimi začel kampanjo izmišljenega izdelka. Izmišljenega zato, ker je Oladupé pravzaprav prepakirana steklenica Olaplexa št. 3. Oznaka #Olaplexdupe je v 10 dneh dosegla več kot 30 milijonov ogledov. Njihov cilj je bil uporabnike TikToka izobraževati o kakovosti, ob tem pa v nagradnih igrah v embalaži Oladupé ponuditi del izdelkov Olaplex po zelo znižani ceni.