Old Spice predstavil prvo maskoto blagovne znamke
Za to so se odločili ob ravno pravem času, in sicer na otvoritvenem dogodku Super Bowla.
Kaja Kovič
Old Spice predstavlja svojo prvo maskoto v zgodovini blagovne znamke, in sicer kot del akcije »Smelf-Confidence«.
Swaggy Spice, počlovečena paličica deodoranta znamke Procter & Gamble, je luč svet ugledala na otvoritvenem večeru finala v ameriškem nogometu Super Bowl 6. februarja. Maskota je med običnstvom delila vzorce Old Spica, se pogovarjala z oboževalci in družila s slavnimi osebami na dogodku. Palčica Swaggy Spice je bila na dogodku opremljena z »elegantnimi dodatki«, kot so bel klobuk, verižice in ogromna sončna očala.
Del nove oglaševalske akcije je tudi kratek film »Soliloquy«, ki prikazuje, kako Old Spice moškim dvigne samozavest. Pri akciji je podjetju Procter & Gamble pomagala agencija Wieden + Kennedy. Iz agencije so že sporočili, da se bo akcija nadaljevala pozno v pomlad pod novim imenom »Tango«, vidna pa bo na različnih oglaševalskih kanalih, kot so televizija, YouTube, TikTok, Reddit in druga digitalna središča.