old
Aktualno

Old Spice predstavil prvo maskoto blagovne znamke

Za to so se odločili ob ravno pravem času, in sicer na otvoritvenem dogodku Super Bowla.

Old Spice predstavlja svojo prvo maskoto v zgodovini blagovne znamke, in sicer kot del akcije »Smelf-Confidence«.

Swaggy Spice, počlovečena paličica deodoranta znamke Procter & Gamble, je luč svet ugledala na otvoritvenem večeru finala v ameriškem nogometu Super Bowl 6. februarja. Maskota je med običnstvom delila vzorce Old Spica, se pogovarjala z oboževalci in družila s slavnimi osebami na dogodku. Palčica Swaggy Spice je bila na dogodku opremljena z »elegantnimi dodatki«, kot so bel klobuk, verižice in ogromna sončna očala.

Del nove oglaševalske akcije je tudi kratek film »Soliloquy«, ki prikazuje, kako Old Spice moškim dvigne samozavest. Pri akciji je podjetju Procter & Gamble pomagala agencija Wieden + Kennedy. Iz agencije so že sporočili, da se bo akcija nadaljevala pozno v pomlad pod novim imenom »Tango«, vidna pa bo na različnih oglaševalskih kanalih, kot so televizija, YouTube, TikTok, Reddit in druga digitalna središča.

k

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji