bla
Aktualno

Opazili smo: Človek, pazi na drevesa

Mestna občina Ljubljana v plakatni ozaveščevalni akciji poziva meščane, da pazijo na drevesa.

Kot je za MM povedal Tine Lugarič, kreativni direktor in soustanovitelj  agencije Trampolin, ki je zasnovala akcijo, je kampanja del večletne pobude »Človek«, ki jo Mestna občina Ljubljana izvaja z namenom pozivanja k lepemu vedenju in dobrim praksam v mestu Ljubljana. »Tokratna tema se nanaša na skrb za drevesa, ki lepšajo mesto, čistijo zrak, dajejo senco in so dom številnim živalim,« pojasnjuje. Zato akcija poziva k skrbi zanje in izpostavlja dva pogosta problema, ki drevesom škodujejo ali jih poškodujejo.  Prvi je uriniranje (predvsem psov in tudi ljudi) in v zameno jih povabijo, naj drevesa v sušnih obdobjih raje zalivajo z vodo. Drugi pa so poškodbe z vrezninami v drevesa, ki so pogost pojav in ljudje nanje ovekovečijo določene motive, ki nikakor ne sodijo na drevo. »Kvečjemu si jih naj ljudje dajo nase, če jim že toliko pomenijo,« dodaja Lugarič.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji