bla
Aktualno

Opazili smo: Ko otrok kupuje vinjak

Tudi v Jugoslaviji se je otroke izkoriščalo v oglaševalske namene.

Tako se je nekoč oglaševal alkohol

V oglasu iz šestdesetih let prejšnjega stoletja, torej iz časov nekdanje skupne države, spremljamo dečka (upodobil ga je srbski igralec Svetislav Bule Goncić), ki kupuje (Župski) vinjak za svojega očeta. Gre za izdelek družbe Vino Župa, srbskega podjetja za proizvodnjo pijač, ki poleg vina med drugim proizvajajo sokove, gazirane pijače in marmelado.

Oglas je odraz nekega drugega časa (podobno, kot pišemo v prispevkih o najbolj groznih oglasih). V nekdanji Jugoslaviji je lahko nepolnoletna oseba oglaševala alkoholne pijače, kar je za današnji čas seveda nezaslišano. Ali kot so zapisali na hrvaškem gastronomskem portalu Plava Kamenica, gre za nekaj »tako nepojmljivega, kot da bi bilo v Zagrebu januarja 35 stopinj Celzija«.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji