plu kode
Aktualno

Opazili smo: Obogatena vsebina etiket na izdelkih Pivovarne Laško Union

V Pivovarni Laško Union so zavezani odgovornemu pitju in zmanjševanju škodljive rabe alkohola. Na etiketah njihovih izdelkov bo zato odslej QR-koda za hiter dostop do informacij o pomembnosti odgovornega pitja.

Prvi izdelki s QR-kodo so že na tržišču, etikete celotnega portfelja piv in radlerjev ter maltov pa bodo postopno posodobljene najpozneje do konca leta 2023. Kot pravijo, sta trajnost in odgovornost osnova celotnega delovanja družbe Heineken in znotraj nje tudi Pivovarne Laško Union. »V naši trajnostni strategiji 'Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030' smo se zavezali spodbujati odgovorno pitje tako z nadgradnjo ponudbe izdelkov brez ali z nizko vsebnostjo alkohola kot tudi z izvajanjem ozaveščevalnih aktivnosti. Menimo, da morajo biti potrošniki dobro seznanjeni s posledicami uživanja alkohola, informacijami o naših izdelkih in načini za njihovo odgovorno uživanje,« so med drugim povedali.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji