Opazili smo: Obogatena vsebina etiket na izdelkih Pivovarne Laško Union
V Pivovarni Laško Union so zavezani odgovornemu pitju in zmanjševanju škodljive rabe alkohola. Na etiketah njihovih izdelkov bo zato odslej QR-koda za hiter dostop do informacij o pomembnosti odgovornega pitja.
Prvi izdelki s QR-kodo so že na tržišču, etikete celotnega portfelja piv in radlerjev ter maltov pa bodo postopno posodobljene najpozneje do konca leta 2023. Kot pravijo, sta trajnost in odgovornost osnova celotnega delovanja družbe Heineken in znotraj nje tudi Pivovarne Laško Union. »V naši trajnostni strategiji 'Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030' smo se zavezali spodbujati odgovorno pitje tako z nadgradnjo ponudbe izdelkov brez ali z nizko vsebnostjo alkohola kot tudi z izvajanjem ozaveščevalnih aktivnosti. Menimo, da morajo biti potrošniki dobro seznanjeni s posledicami uživanja alkohola, informacijami o naših izdelkih in načini za njihovo odgovorno uživanje,« so med drugim povedali.