bla
Aktualno

Opazili smo – Problematika smeti

V tedniku Mladina so se v Proglasih osredotočili na naraščajoče težave z odpadki. Njihovi avtorji so nam pojasnili svoje kreativne rešitve.

»Kljub temu, da veljamo za 'čist' narod, bi stanje s smetmi lahko izboljšali: v mestih, ki so pretežno urejena in polna uličnih smetnjakov, marsikatero površino po novem 'krasijo' opazne obrazne maske, v naravi še vedno vidimo nerazgradljive odpadke, iz rek naravovarstveniki vlečejo neverjetne količine smeti,« so pri pojasnilu osrednje teme Proglasov kritični v Mladini.

»Polucija poteka tisočkrat hitreje kot evolucija«

»Evolucija človeka na žalost poteka sočasno s polucijo njegovega planeta. A polucija poteka tisočkrat hitreje kot evolucija. Današnji človek, ki vlada svetu, s tem vedno znova dokazuje, da sapiens ni najbolj umni, temveč precej neumni človek. Problematiko smeti smo želeli prikazati z vsem nam dobro znano in prepoznavno podobo evolucije človeka, ki se je v tem primeru razvil v novo podvrsto, homo sapiens smetiens.«

New Moment

bla

Posameznikova senca

»Naša kreativna rešitev prikazuje posameznika in njegovo senco, ki simbolizira smeti, ki jih je v življenju odvrgel. Senca nam sledi in ne moremo se je znebiti. Kako velika bo ta senca in kako bo vplivala na okolje in družbo, je izključno naša odgovornost. Zato ni dovolj, da odpadke ločujemo, ampak da se tudi zavedamo, kakšne vrste odpadkov ustvarjamo in v kolikšnih količinah.«

F-2

bla

Pozabili smo na zdravje našega planeta

»V zadnjih letih smo se veliko ukvarjali s svojim zdravjem. Pri tem pa smo 'začasno' pozabili na zdravje našega planeta, ki že dolgo boleha pod težo smeti. Z idejo za tokratni Proglas smo želeli opozoriti na dejstvo, da smo v boju z virusom pridelali tudi ogromno stranskih učinkov, s katerim smo zdravje našega okolja še dodatno poslabšali.«

Andraž Čelik (Internavti)

bla

Čisto le na površju

»Razmišljali smo o mestih, ki se na prvi poglej zdijo čista, a so takšna le na površju. Glavni problem smeti je namreč očem skrit in žal vsak dan večji. Tudi v naši državi se jih kopiči vedno več, nekaj jih odpeljemo v tujino na uničenje, kar stane in povzroča tudi dodatno obremenitev okolja, govori pa se celo o sežigalnici v Ljubljani. Očitno so podtalni problemi vseeno postali preveliki in bodo v prihodnosti večkrat privreli na plano.«

Luna TBWA

bla

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji