bla
Aktualno

Opazili smo: Za TKK nič lažjega

Podjetje TKK iz zgornjega Posočja v okviru prenove blagovne znamke novi slogan »Nič lažjega« predstavlja tudi na svetlobnih oglasnih vitrinah.

Kot je za MM povedala TKK-jeva vodja marketinga Manja Robič Zima, gre za eno od aktivnosti v sklopu kampanje »TKK v novi preobleki«, o kateri smo podrobneje pisali v prispevku »Agencija Shift poskrbela za popolno preobrazbo podjetja TKK«. »Komuniciramo prenovljeno podobo in istočasno glavno sporočilo 'Nič lažjega', ki napeljuje na glavno strateško sporočilo našega podjetja 'Make it easier', ki našim kupcem zagotavlja enostavno izkušnjo z našimi izdelki in storitvami na vsakem koraku,« je povedala sogovornica.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji