bla
Aktualno

Opazili smo: Za TKK nič lažjega

Podjetje TKK iz zgornjega Posočja v okviru prenove blagovne znamke novi slogan »Nič lažjega« predstavlja tudi na svetlobnih oglasnih vitrinah.

Kot je za MM povedala TKK-jeva vodja marketinga Manja Robič Zima, gre za eno od aktivnosti v sklopu kampanje »TKK v novi preobleki«, o kateri smo podrobneje pisali v prispevku »Agencija Shift poskrbela za popolno preobrazbo podjetja TKK«. »Komuniciramo prenovljeno podobo in istočasno glavno sporočilo 'Nič lažjega', ki napeljuje na glavno strateško sporočilo našega podjetja 'Make it easier', ki našim kupcem zagotavlja enostavno izkušnjo z našimi izdelki in storitvami na vsakem koraku,« je povedala sogovornica.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji