conventa crossover4
Aktualno

Organizatorji dogodkov: Osredotočite se na zgodbe, čustva in izjemne izkušnje

Časi dolgočasnih dogodkov so že zdavnaj minili, so poudarili na dogodku Conventa Crossover, ki je včeraj in danes potekal v Ljubljani.

Pigalle Tavakkoli, izkušena oblikovalka doživetij (ang. experience designer), je v svojem prispevku poudarila predvsem pomen čustev, ki jih mora zbuditi dogodek pri obiskovalcih. »Dogodek, ki se zgodi izven nas, mora zbuditi čustva znotraj nas – postati mora del naše notranje izkušnje, se nas dotakniti in nas v najboljšem primeru dolgoročno spremeniti,« je dejala in pri tem poudarila, da so pri tem pomembna tako pozitivna kot tudi negativna čustva.

»Veliko se govori o tem, da morajo biti naše izkušnje lepe, gladke, popolne. Sama se s tem ne strinjam – vse lepe in popolne stvari postanejo dolgočasne, če jih je v našem življenju preveč. Ljudje v življenju potrebujemo nasprotja, širok razpon čustev in njihovo raznolikost, zato sama zagovarjam tezo, naj bodo dogodki polni dogajanj in tudi trenj – namesto frictionless naj bodo dogodki torej frictionfull,« svetuje.

Kako sta povezana Ronaldo in organizacija dogodkov?

Christopher Kai, ustanovitelj in direktor The Mathem Group, je v nadaljevanju poleg čustev poudaril tudi pomen zgodb. Dogodek, s katerim udeležencem povemo zgodbo, je namreč po njegovem prepričanju tisti, ki si ga bodo zapomnili in o njem še dolgo razmišljali. Pri tem je udeležencem položil na srce, naj se ob snovanju dogodkov spomnijo na slavnega nogometaša Ronalda. »Bolj natančno R.O.N.alda. Vaše zgodbe naj bodo Remarkable, torej izjemne, Outstanding, torej izstopajoče, in Noteworthy, torej omembe vredne,« je svetoval in dodal, naj pri deljenju zgodb delimo tako osebne kot profesionalne zgodbe, pa tudi zgodbe svojih naročnikov in kolegov.

Dogodki združujejo, pivo tudi

Še eden od ključnih govorcev je bil Adrian Klie (na fotografiji), direktor pivovarne Brewdog, ki je znana po svojih inovativnih marketinških akcijah, tokrat pa se je osredotočil na to, kaj je skupnega pivovarski industriji in panogi dogodkov. Povedal je, da obe združujeta ljudi, kar je po njegovem mnenju v današnjem času izjemno pomembno. »Čas, v katerem živimo, je kaotičen in se nenehno spreminja. Če so včasih ljudje prosti čas preživljali v krčmah ob kozarcu piva, se danes »družijo« na spletu, kar ni enako. Na internetu se lahko med seboj povežeš, lahko si izmenjaš informacije, ne moreš pa se dejansko družiti. Ne moreš biti skupaj. In prav v tem »skupaj« je bistvo. Ko smo skupaj, se resnično pogovarjamo, si delimo podrobnosti iz svojih življenj, izkušnje, ustvarjamo spomine ...« pravi. In to, da s prijateljem spiješ pivo in se pogovoriš, je primerjal s tem, da obiščeš dogodek v živo, spoznaš ljudi z vsega sveta in s tem obogatiš svoje življenje. Prav zato imata po njegovem mnenju obe omenjeni panogi svetlo prihodnost, ljudje si namreč vedno bolj želimo »biti skupaj«.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji