jesenske trgovci
Aktualno

Otroci in mlade družine v središču pozornosti trgovcev

Ob zaključku pregleda najbolj zanimivih jesenskih oglaševalskih akcij smo se pogovarjali tudi s trgovci HOFER, Lidl in Tuš.

Pri podjetju HOFER trenutno oglašujejo družbeno odgovorni projekt Sklad SKUPAJ za FER otroštvo in pakete HoT-a, HOFERjevega mobilnega operaterja. S projektom Sklad SKUPAJ za FER otroštvo želijo sporočiti, da si vsak otrok, ne glede na starost in okolje, v katerem živi, zasluži spoznati vse radosti otroštva in mladostništva. V sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje že drugo leto s finančno donacijo pomagajo vsem starostnim kategorijam otrok programa Botrstvo, ki jim s finančno pomočjo omogočijo, da lahko razvijajo svoje talente na športnem, likovnem ali glasbenem področju in obiskujejo želene srednješolske programe.

hofer botrstvo

Z jesensko akcijo HoT pa znova osveščajo, da je HoT tudi letos povečal količine v paketih HoT MAXI in HoT EXTRA. Cena prvega je ostala nespremenjena, drugega pa se je celo znižala. »Sporočilo kampanje je jasno: če iščete rešitev za mobilni internet in mobilno telefonijo, ki bi vam bila pisana na kožo, je HoT zagotovo super izbira. Vsak mesec izberete in plačate le to, kar potrebujete, hkrati pa ste lahko še naprej svobodni. In ko bo HoT izboljšal pakete, ste lahko brez skrbi, saj boste izboljšanja avtomatsko deležni tudi vi,« pravijo.

HoT

Poleg omenjenega je trenutno aktualno tudi oglaševanje nizkih cen v trgovinah HOFER, se pa v jeseni pripravljajo še številni drugi projekti in novosti.

»Zato grem v Tuš«

Jeseni pri Tušu načrtujejo več oglaševalskih akcij, ki bodo osredotočene na aktualno ponudbo za različne ciljne skupine. »Pri kampanjah v podporo prodaje bomo še naprej uporabljali našo rdečo nit v promociji, ki temelji na sloganu »Zato grem v Tuš«. Poleg tega pripravljamo nekaj povsem novega v naši ponudbi za mlade družine. V podporo tej novosti bomo v prihodnjih tednih začeli kampanjo, ki bo opozorila nanjo in spodbudila mlade družine k obisku naših trgovin,« so povedali za MM.

Tuš1

Tuš2

Naj vas motivira Arnold

Letošnjo jesen je zvezda marketinških akcij pri Lidlu prav gotovo ekskluzivna oglaševalska akcija »Parkside«. V njej imata glavno vlogo blagovna znamka Parkside in Arnold Schwarzenegger, v kateri Arnold motivira z besedami »Zmoreš to!« in v oglasih deli svoje skrivnosti uspeha. »Gledalci doživijo legendarne trenutke njegove kariere, prenesene v svet domačih mojstrov Parkside. Ljudi navdihuje, da vzamejo stvari v svoje roke, in jih spremlja na poti do uspeha. Vedno je prisoten s pravim kančkom humorja in samoironije,« pravijo.

Dodajajo, da besedna zveza »sam svoj mojster« velja za vse, ki radi popravljajo, gradijo in vrtnarijo – preprosto opravijo stvari sami. To je tisto, za kar se zavzema Parkside, ponudba orodja, vrtnarske opreme in pripomočkov pa vam je na voljo v vseh trgovinah Lidl.

Arnold

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji