bidon
Aktualno

Otroška domišljija na bidonih

Oblikovalec Gregor Žakelj je za Citycenter Celje oblikoval otroške bidone z dobrodelno noto. Pri njihovem ustvarjanju sta mu pomagala njegova sinova, saj je prepričan, da se lahko odrasli iz otroške domišljije naučimo celo več kot oni sami.

Nakupovalno središče Citycenter Celje je v okviru svojega humanitarnega sklada Citycentrovo srce obdarilo otroke na otroškem oddelku Splošne bolnišnice Celje in v Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov v Zdravstvenem domu Celje. Vsak otrok, ki se trenutno zdravi v teh zdravstvenih ustanovah, je prejel aluminijasto stekleničko za vodo s poslikavo priznanega slovenskega grafičnega oblikovalca Gregorja Žaklja.

Odpirajo pot otroški domišljiji

Darja Lesjak, center managerka Citycentra Celje, pravi, da se vsako leto na različne načine spomnijo otrok. Včasih je to z zabavnimi, športnimi, glasbenimi in kulturnimi dogodki, ki jih pripravljajo v nakupovalnem središču, večkrat pa otroke in njihove družine tudi obdarujejo ob različnih priložnostih. »Družbena odgovornost, predvsem na lokalni oz. regijski ravni, je zelo pomemben del poslovanja Citycentra Celje. To že vsa leta našega delovanja izkazujemo s projekti v okviru našega dobrodelnega sklada Citycentrovo srce in otroci so pomemben del teh zgodb. Ob začetku leta smo se tokrat spomnili na tiste najmlajše, ki so zaradi bolezni v teh dneh v bolnišnični oskrbi oziroma na obravnavi v Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov v Celju. Upamo, da smo otroke razveselili in bodo bidone uporabljali vsak dan,« pravi Darja Lesjak.

Prepričani so, da so z bidoni za vodo za večkratno uporabo združili nekaj, kar je koristno za naše zdravje in okolje, z nečim, kar bo zanimivo otrokom. Grafika na bidonih je namreč razigrana in pušča odprto pot otroški domišljiji, kartonasto črno-belo embalažo pa lahko otroci po svojih željah tudi pobarvajo.

bidon celje

Projekti nastajajo z zavzetostjo in strastjo

Pri oblikovanju bidonov so se povezali z Gregorjem Žakljem, s katerim so v preteklih letih ustvarili že kar nekaj uspešnih oglaševalskih akcij Citycentra Celje, pod katere se je podpisal kot kreativni direktor. »Skozi leta smo se dobro spoznali, ves čas izmenjujemo ideje in mnenja, veliko se pogovarjamo ... Oboji se lotevamo projektov z veliko zavzetostjo in strastjo in Gregor je resnično eden od tistih oblikovalcev, ki zna prisluhniti naročniku in že dobro ve, kaj si kot naročnik želimo. V tem smislu je potekal tudi ta projekt, saj je zaupanje obojestransko,« pravi sogovornica, z njo pa se strinja tudi oblikovalec.

»S Citycentrom Celje odlično sodelujemo že nekaj časa in se zelo dobro poznamo, tako da imamo razvit zelo učinkovit proces dela, kjer preko skic in ekipnega dela skupaj pripravimo usmeritev. Glede na zelo jasno opredeljena izhodišča in ciljno skupino sem v proces dela vključil tudi svoja sinova in moram reči, da je bila vključitev zelo preprosta. Zdaj, ko je projekt končan, težko rečem, kdo bolj ponosno nosi to flaško,« pravi Žakelj.

»Risali smo njuno domišljijo«

Kot poudarja, v delovnem procesu ustvarjalnosti vedno pusti prosto pot. »V kreativnem procesu ne obstajajo pravilne ali nepravilne smeri in tega svoja sinova učim s pomočjo iger, ki jih nenehno nadgrajujem in spreminjam. Meni velikokrat pomaga to, da čeprav stvari ne znam, se jih vseeno lotim. To je osnovno vodilo – da se naučita prepoznavati razliko med procesom in končnim rezultatom. Veliko teh iger se začne z risanjem, ki nam služi kot osnova za vse drugo. Vseeno je, če ne znaš narisati slona in vseeno je tudi, ali je slon brez rilca še vedno slon. Iz njihove domišljije se tako ali tako mi naučimo več kot oni sami. In tako je bilo tudi pri tem projektu, kjer smo skupaj risali njuno domišljijo,« je še povedal za Marketing magazin. Darja Lesjak ob tem dodaja, da si podobnih potez lahko obetamo tudi v prihodnje. Ker je Citycentrovo srce vedno usmerjeno k otrokom in v lokalne zgodbe, se bodo namreč z različnimi projekti še naprej trudili popestriti in polepšati njihove dneve.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji